پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: استاندار با توجه به بازدیدی که از شادگان داشت وعده داده بود وضعیت موجود را مدیریت و آب را به شادگان برساند؛ اکنون یک ماه از این وعده گذشته و هیچ آبی به نخیلات شادگان نرسید.

شعارسال: حجت الاسلام مجید ناصری نژاد ظهر امروز در اهواز با از محقق نشدن وعده استاندار خوزستان در رابطه با رسیدن آب به نخیلات شادگان خبر داد و گفت: با وجود پیگیری زیاد و اعلام دولت مبنی بر دادن مجوز و افتتاح کانال آب، اما سوء مدیریت در استان، شخص استاندار، مدیریت جهاد کشاورزی و منابع طبیعی هنوز آب به نخیلات شادگان نرسیده است.

وی افزود: چنانچه ظرف روزهای آینده مشکل آبدهی به نخیلات شادگان حل نشود به‌طور حتم نابودی آن‌ها قطعی است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استاندار با توجه به بازدیدی که از شادگان داشت وعده داده بود وضعیت موجود را مدیریت و آب را به شادگان برساند؛ اکنون یک ماه از این وعده گذشته و هیچ آبی به نخیلات شادگان نرسید.

ناصری نژاد گفت: نخیلات شادگان آخرین رمق‌های خود را می‌کشند و اگر در آینده قرار است آبی به آن‌ها برسد دیگر تأثیری ندارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 19 شهریور 1397 ، کد خبر: 13970619000547 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
واقعا چه بلایی داره سر خوزستان میاد؟ این همه بهم ریختگی در زمینه طبیعی خودشون دارن! دیگه سو مدیریت رو کجای دلشون بذارن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین