پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۵۵۳۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش گفت: تنها به شرط آغاز سال تحصیلی از شهریور ماه با تعطیلات ۵ روزه مدارس در فصل زمستان موافقت می‌کنیم.
شعار سال: دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش گفت: تنها به شرط آغاز سال تحصیلی از شهریور ماه با تعطیلات ۵ روزه مدارس در فصل زمستان موافقت می‌کنیم.

مهدی نوید ادهم در واکنش به خبر تعطیلات 5 روزه مدارس در فصل زمستان که از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی اعلام شده است، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش به تعطیلات زمستانی از نظر آموزشی و تربیتی نگاه می‌کند و این تعطیلات باید به گونه‌ای باشد که به زمان آموزش دانش‌آموزان آسیب نزند.

وی افزود: هم‌اکنون زمان آغاز سال تحصیلی اول مهر و پایان آن آخر اردیبهشت است و خرداد ماه فصل برگزاری امتحانات. اگر قرار باشد چند روز از زمان آموزش مدارس در فصل زمستان کاسته شود باید شروع سال تحصیلی به جای اول مهر از 10 یا 20 شهریور باشد و تغییر زمان فعالیت مدارس نیازمند تغییر قانون مصوب مجلس است.

دبیرکل شورای عالی آموزش‌وپرورش گفت:‌ اگر مجلس قانون شروع و پایان سال تحصیلی را اصلاح کند آماده‌ایم تعطیلات زمستانی را داشته باشیم در غیراینصورت تعطیلات زمستانی توجیه آموزشی و تربیتی ندارد و صرفا برای گردشگری مفید است.

نوید ادهم در پاسخ به این پرسش "پس چگونه رئیس سازمان میراث فرهنگی خبر تعطیلی  5 روزه مدارس در فصل زمستان را اعلام کرده است"، گفت: ما مصوبه‌ای را در این رابطه نداریم و نمی‌دانیم که آیا این موضوع در دولت مصوب شده است یا نه.

پیش از این علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره آخرین تغییرات طرح تعطیلات زمستانی مدارس، گفته بود به منظور عملیاتی شدن تعطیلات زمستانی مقرر شد مدارس در این طرح پنج روز تعطیل باشند که با احتساب پنجشنبه و جمعه این تعطیلات در یک هفته خلاصه می‌شود.

 هم‌اکنون اعلام اخبار متفاوت درباره تعطیلات زمستانی مدارس باعث سردرگمی خانواده‌ها شده است و بسیاری از آنها هنوز نمی‌دانند که زمستان امسال تعطیلات مدارس را خواهیم داشت یا نه هر چند به نظر می‌رسد به دلیل عدم موافقت آموزش‌وپرورش با این موضوع امسال مدارس تعطیلات زمستانی نداشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 شهریور 1397، کدخبر: 1825030 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
واقعا اموزش و پرورشی ها به اندازه کافی تعطیلات دارن! زمستون ها اونقدر هم شرایط برای رفتن به مدرسه دشوار نیست!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
نیازی به شرط نیس دانش اموزا ک هیچوقت اون چن روزو نمیومدن.:)))) م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
البته من هر چقدر گشتم دلیل منطقی ای برای این تعطیلات پیدا نکردم ولی بازم کیه که از تعطیلی مدرسه برای دانش آموزای بیچاره بدش بیاد؟:)))
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
هر دفعه دارن درمورد مدرسه درمورد کتابا یه تصمیم جدید میگیرین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین