پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۵۲۶۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
وزیر آموزش و پرورش گفت: تعطیلات زمستانی ۵ روز است یعنی ۵ روز تعطیلات میان ترم درنظر داریم.

شعار سال: سید محمد بطحایی درباره آخرین تغییرات طرح تعطیلات زمستانی مدارس، گفت: هنوز در رابطه با اینکه کدام نهاد باید با تعطیلات موافقت کند به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم زیرا باید مشخص شود آیا این موضوع نیاز به تصمیم مجلس دارد؟ براساس برخی اسناد حقوقی و مصوباتی که پیش از این مجلس داشته این اختیار را به شورای عالی آموزش و پرورش داده است اما برخی بررسی‌های دیگر نشان می‌دهد تعطیلی زمستانی کماکان باید به تصویب مجلس برسد.

وی افزود: ما مکاتبه‌ای با معاونت حقوقی رئیس جمهور کردیم احتمالا باید از مجلس نیز استعلامی در این خصوص گرفته شود که براساس آن تصمیمگیری صورت گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه درباره تعداد روزهای تعطیلی زمستانی به نتیجه رسیده‌ایم، خاطرنشان کرد: تعطیلات زمستانی ۵ روز است یعنی ۵ روز تعطیلات میان ترم درنظر داریم اما اینکه این تعطیلی به اجازه چه نهادی نیاز دارد محل تردید است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک ، تاریخ انتشار 9 شهریور 97، کدمطلب: 829628، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین