پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۵۵۷۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
ثبت‌نام نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ آغاز شد.

شعارسال: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از امروز ۲۰ خرداد تا ۱۵ تیر۹۷ فرصت دارند برای ثبت درخواست انتقال یا میهمانی خود در نیمسال اول سال تحصیلی۹۸-۹۷، به سامانه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کنند.

دانشجویان پس از مطالعه شیوه‌نامه نقل و انتقالات، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و از طریق سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir نتیجه درخواست خود را پیگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، فقط به درخواست‌هایی که در سامانه منادا ثبت شده باشد، رسیدگی خواهد شد و متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی، پس از ثبت درخواست خود در سامانه منادا می‌توانند پیگیری‌های خود را از طریق این سامانه انجام دهند و از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 20 شهریور 1397 ، کد خبر: 6662185 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین