پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۵۵۸۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
مدیرعامل گروه توسعه ملی در جمع مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه ملی از شرایط جدید اقتصادی پیش روی ایران گفت و بر لزوم برنامه ریزی برای تدوین برنامه ها برای مقابله با تحریم ها تاکید کرد و خواستار تشکیل کمیته برای رفع موانع تحریمی در شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه ملی شد.

شعار سال: دکتر غریب پور در این نشست ضمن بیان اهمیت برنامه ریزی برای مقابله اثرگذار با تحریم ها، گفت: مدیران و مجموعه های اقتصادی ما باید برای مقابله با تحریم های جدید با برنامه ریزی مدون بر انجام عملیات مقابله ای تمرکز کنند و در جلسات تخصصی با سایر کشورها برای خنثی کردن تحریم های جدید برگزار نمایند.

دکتر غریب پور تصریح کرد: ما بعنوان مجموعه های اقتصادی باید پیشگام کاهش هزینه و افزایش بهره وری باشیم، از هزینه های نامتعارف و سفرهای غیر ضرور جداً پرهیز شود.

مدیرعامل گروه توسعه ملی به اهمیت برنامه ریزی در توسعه و بهبود شرایط کشور پرداخت و گفت: برنامه های استراتژیک و عملیاتی مدون با زمانبندی خاص و البته غنی تر از گذشته اجرایی شود.

وی از طرح ارتقاء واحدهای اقتصادی گروه توسعه ملی خبر داد و افزود: پایش عملکرد مستمر، کیفی سازی نظام بهره وری مدیران و برگزاری مستمر نشست های آموزشی از برنامه های مد نظر ما است.

دکتر غریب پور به دستور مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم بنگاه داری بانک ها هم اشاره کرد و گفت: تشکیل کمیته فروش در گروه و کمیته واگذاری بنگاهها در بانک در این راستا بوده است و با سرعت و کیفیت لازم به جلو خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه توسعه ملی ضمن ابراز رضایت از واگذاری بنگاه های اقتصادی به بخش های خصوصی توانمند، خاطر نشان کرد: اراده بر این است که اتفاق مثبتی در اقتصاد کشور رخ دهد، هم بانک ملی از بنگاه داری فاصله بگیرد و هم بخش خصوصی قوی اقتصاد را به دست بگیرد تا شاهد توسعه بیش از پیش ایران اسلامی در همه زمینه ها باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پرسنا تاریخ انتشار 19شهریور 97، کدمطلب: ------، www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
ا.ف75
من که میگم با تموم این شعار ها بازم اینده نگری نمیتونه تو ایران حداقل تو این روزها محقق بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین