پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۰۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان در حالی شب گذشته روی نیمکت نشسته بود و تیم ملی را هدایت می‌کرد که هیچ قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارد.

شعار سال: تیم ملی کشورمان شب گذشته در مصاف با ازبکستان توانست توسط مهدی ترابی با یک گل از سد حریف عبور کند، اما نکته جالب توجه اینکه کی‌روش بدون قرارداد روی نیمکت نشست و تیم را هدایت کرد.

اینکه آیا یک مربی حرفه‌ای می‌تواند بدون قرارداد تیمی را هدایت کند و در صورت وقوع هرگونه حادثه برای سرمربی پرتغالی چه کسی مسئول مستقیم آن خواهد بود، بر همه پوشیده است، اما آنچه موجب حیرت و شگفت‌زدگی می‌شود اینکه کی‌روش که یک مربی حرفه‌ای است و در تیم‌های منچستریونایتد، رئال مادرید، تیم ملی پرتغال و ... مربیگری کرده، چطور حاضر شده بدون هیچ قرارداد کتبی تیم ملی را هدایت کند.

ما که ادعا می‌کنیم فدراسیون پنج ستاره بوده، در آسیا حرف اول را زده و بهترین تیم قاره کهن هستیم، نباید کوچکترین بهانه‌ای به دست یک مربی خارجی بدهیم؛ اگر قرار به حفظ کی‌روش دارید هرچه زودتر مراحل عقد قراردادش را مهیا کنید و بیش از این وقت را از دست ندهید، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کمتر از چهار ماه دیگر آغاز می‌شود، اما هنوز کی‌روش هیچ قراردادی ندارد.

با شرایط فعلی، قطعاً کی‌روش تمرکز لازم را نخواهد داشت و برنامه‌هایی که مدنظر دارد به طور کامل پیش نخواهد برد، پس تا دیر نشده باید تکلیف این موضوع روشن شود تا فوتبال ملی بیش از این لطمه نبیند.

این جمله کی‌روش که «برای عقد قرارداد تضمین کتبی می‌خواهم» نشان می‌دهد که هنوز توافق نهایی برای عقد قرارداد با وی صورت نگرفته است و این موضوع به یکی از دغدغه‌های اصلی فوتبال‌دوستان تبدیل شده که با نزدیکی مهم‌ترین رویداد قاره کهن مسئولان فدراسیون دست بجنبانند و کار نیمه‌تمام را تمام کنند تا فردا مجبور نباشند خدای ناکرده پاسخگوی مردم بعد از عدم‌ نتیجه‌گیری تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 21 شهریور 97، کد مطلب: 442958:www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
به نظرم این جای تقدیر داره که مربی ای مثل کیروش بدون هیچ تضمینی بازم جایی که به نفع بچه های تیمشه حاضر میشه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین