پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۵۶۲۶۶
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
رئیس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: نیاز است نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها رویکردهای جدیدی اتخاذ کند.رئیس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: هیچ‌گاه نباید در مرحله‌ای که قرار داریم، متوقف بمانیم. بنده به این دلیل کناره‌گیری کردم که یک نیروی جوان در نهاد رهبری حضور پیدا کند تا گام‌های بلندتری برداشته شود.

شعار سال: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدیان با اشاره به لزوم اتخاذ رویکردهای جدید در نهاد رهبری اظهار کرد:‌ حتماً لازم است نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها رویکردهای جدیدی اتخاذ کند.

وی ادامه داد:‌ اعتقاد دارم در مدیریت نهادهایی مانند نهاد رهبری دانشگاه‌ها، هشت سال مدیریت کافی است و باید نیروهای جوان‌تر و تازه نفس‌تر و به‌روزتر وارد کار شوند و ما هم به‌عنوان مشاور در کنارشان باشیم.

رئیس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: هیچ‌گاه نباید در مرحله‌ای که قرار داریم، متوقف بمانیم. بنده به این دلیل کناره‌گیری کردم که یک نیروی جوان در نهاد رهبری حضور پیدا کند تا گام‌های بلندتری برداشته شود.

محمدیان به مسئولان آموزش عالی و نهاد رهبری توصیه کرد: برای جایگاه شایسته دانشگاهیان ارزش قائل شوند. دانشگاهیان انقلابی، متدین و پشتیبان این نظام هستند و باید از این نکات مثبتشان برای حل مشکلات جامعه استفاده کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ انتشار 24شهریور 97، کدمطلب: 443562، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین