پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۳۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
دبیر حزب اعتدال و توسعه استان فارس از لیست‌فروشی امید در انتخابات شورای شهر شیراز پرده‌برداری کرده و گفته است برخی اعضای شورا 50 میلیون تومان پرداخت کرده‌اند تا در لیست قرار بگیرند، اما اعضای شورای شهر آن را تکذیب و از شکایت قضایی علیه میراعظم هاشمی سخن می‌گویند.

شعارسال:هفته گذشته میراعظم هاشمی دبیر حزب اعتدال و توسعه استان فارس در جمع اصلاح‌طلبان با انتقاد شدید از سهم‌خواهی‌ها و لابی‌های پشت‌پرده در این جریان، گفت: فردی با پرداخت 50 میلیون تومان وارد لیست امید و شورای شهر شیراز شده است.

هاشمی گفته بود که در بین اصلاحات افرادی برای رسیدن به پُست، دوستان و نزدیکان خود را زیر پا له می‌کنند و برای بستن لیست شورای شهر شیراز نیز گاوبندی شده بود.

وی با بیان اینکه روضه‌ها بسیار است، گفته بود: در همین شورای شهر چه بلاهایی که بر سر بهترین افراد اصلاحات نیاورند و فرزند من را هم به‌عنوان یک اصلاح‌طلب در لیست شورای شهر قرار ندادند.

وی با اشاره به اینکه اصلاحات به معنی فریب مردم نیست، خطاب به خاتمی هم تأکید کرده بود که ما هستیم که صدای پای چکمه‌های دیکتاتوری را بلند می‌کنیم.

شفاف بگویید چه کسی پول داده؟

بدنبال این سخنان صریح و افشاگری جنجالی، خبرنگار فارس به سراغ دو تن از اعضای شورای شهر شیراز رفت تا ماجرای گاوبندی لیست امید و هزینه چند ده میلیونی برای ورود به شورا را از زبان آن‌ها جویا شود.

عبدالرزاق موسوی با بیان اینکه برای ایراد این سخنان متأسفم، اظهار داشت: شورا در این خصوص موضع خواهد گرفت و از مراجع قضایی نیز پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: هاشمی باید مشخصاً بگوید که چه کسی با پول‌های میلیونی وارد شورای شهر شده است، من این ادعا را تکذیب می‌کنم.

شکایت می‌کنیم

مهدی حاجتی نیز در این خصوص اظهار داشت: به نظر من باید به وجود اخلاق در این فرد شک کرد.

وی با بیان اینکه من صددرصد سخنان هاشمی را تکذیب می‌کنم، گفت: شورای شهر به‌زودی علیه او طرح دعوی می‌کند و باید در مراجع قضایی حاضر و سند ادعای خود را تحویل دهد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار 24شهریور 97، کدمطلب: 13970624000228،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ا.ف75
این همه اتفاقات سو در شورای شهرهای ایران واقعا غیر طبیعیه! این روش ها قبلا هم حاکم بود؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
دیگه هیچ اعتمادی به شورای شهرها نیست. هیچکسم دیگه جدیشون نمیگیره از لحاظ رسیدگی به اوضاع مردم.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین