پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
محمود صادقی می‌گوید: طبق آن‌چه که شنیده‌ام، پرونده‌ای در کمیسیون اصل نود برای حاجتی تشکیل شده که مربوط به بحث توسعه حرم شاهچراغ است. یکی از نمایندگان که عضو کمیسیون اصل نود و از نمایندگان مردم شیراز است می‌گوید، مساله حاجتی مخالفت جدی با ساخت‌وساز برای شاهچراغ است و پرنده‌اش هم در کمیسیون اصل نود وجود دارد.
شعار سال:محمود صادقی می‌گوید: طبق آن‌چه که شنیده‌ام، پرونده‌ای در کمیسیون اصل نود برای حاجتی تشکیل شده که مربوط به بحث توسعه حرم شاهچراغ است. یکی از نمایندگان که عضو کمیسیون اصل نود و از نمایندگان مردم شیراز است می‌گوید، مساله حاجتی مخالفت جدی با ساخت‌وساز برای شاهچراغ است و پرنده‌اش هم در کمیسیون اصل نود وجود دارد.

 محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری‌های خود در پرونده «مهدی حاجتی»، گفت: از عجایب دستگاه قضا این است که متن چاپ شده برخی آرا را ابلاغ نمی‌کند و وکیل مجبور است، یادداشت کند. رای حاجتی را که دیدم البته رای متن چاپ شده نبود، همان کپی یادداشت وکیل ایشان بود، در آن عمده اتهامات برای حاجتی گرایشات ملی- مذهبی بود. هرچند که خود او اعلام کرده که ارتباطی با این گرایشات ندارد و عضویت حاجتی در این نوع گرایشات اثبات نشده است. در آخر مهدی حاجتی را برای فعالیت تبلیغ علیه نظام محکوم کردند.

 صادقی بیان کرد: طبق آن‌چه که شنیده‌ام، پرونده‌ای در کمیسیون اصل نود برای حاجتی تشکیل شده که مربوط به بحث توسعه حرم شاهچراغ است. یکی از نمایندگان که عضو کمیسیون اصل نود و از نمایندگان مردم شیراز است می‌گوید، مساله حاجتی مخالفت جدی با ساخت‌وساز برای شاهچراغ است و پرنده‌اش هم در کمیسیون اصل نود وجود دارد و به دنبال اتهام دیگری برایش هستند. البته من این موضوع را شنیده‌ام و نمی‌دانم تا چه حد جدی است. 


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اسکان،تاریخ انتشار:11شهریور1398،کدخبر:22424،www.eskannews.com




اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین