پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۲۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بازداشت عضو شورای شهر شیراز گفت که دفاع وی از حقوق شهروندی چند شهروند نباید به حساب حمایت از یک فرقه گذاشته شود.وی اضافه کرد: متأسفانه بعضا با یک جرم مشهود مثل تخریب اماکن میراثی و اماکن ملی که در شیراز اتفاق می‌افتد، برخورد نمی‌شود اما یک عضو شورای شهر به خاطر توئیتش بازداشت می‌شود که این به نفع منافع ملی و انسجام کشور نیست. قطعا نمی‌توان دفاع عضو شورای شهر از حقوق شهروندی چند شهروند را به حساب حمایت او از یک فرقه دانست.

شعار سال: بهرام پارسایی با اشاره به بازداشت مهدی حاجتی، عضو شورای شهر شیراز که مدعی است در پی اظهار نظرش راجع به پیگیری بازداشت دو بهایی انجام شده است، گفت: نباید اظهار نظر یک عضو شورای شهر باعث چنین واکنشی شود. این کار در وضعیت فعلی نگران‌کننده و موجب تشویش اذهان عمومی است. ما باید در برخوردها عدالت و درایت را لحاظ کنیم.

وی اضافه کرد: متأسفانه بعضا با یک جرم مشهود مثل تخریب اماکن میراثی و اماکن ملی که در شیراز اتفاق می‌افتد، برخورد نمی‌شود اما یک عضو شورای شهر به خاطر توئیتش بازداشت می‌شود که این به نفع منافع ملی و انسجام کشور نیست. قطعا نمی‌توان دفاع عضو شورای شهر از حقوق شهروندی چند شهروند را به حساب حمایت او از یک فرقه دانست.

پارسایی با تاکید بر این که نباید با یک اظهار نظر چنین برخورد قضایی شود، مدعی شد: آقای حاجتی در شورای شهر پیگیر تخریب اماکن میراثی بوده و به خاطر این پیگیری نیز چند بار تهدید شده بود.

نماینده مردم شیراز در پایان با بیان این که اعضای شورای شهر شیراز درباره بازداشت مهدی حاجتی جلسه فوق‌العاده تشکیل دادند، گفت که موضوع بازداشت این عضو شورای شهر شیراز را از مقامات قضایی و امنیتی پیگیری خواهد کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران تاریخ انتشار 5 مهر 97، کدمطلب: 97070503252، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین