پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۰۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
عضو کمیسیون انرژی گفت: فاز 3 ستاره خلیج فارس هم خوشبینانه تا انتهای امسال و نهایتا تا خرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد و در کل نیازی به واردات نخواهیم داشت و صادر کننده بنزین می‌شویم.

شعار سال : علی بختیار ، درباره اینکه آیا ممکن است در زمینه تامین بنزین در شرایط تحریم نفتی دچارمشکل شویم، اظهار داشت: غیر از چند ماه اخیر که به خاطر افزایش سفرها و رفت‌و‌آمد مردم و بخشی نیز به دلیل قاچاق و افزایش نرخ ارز میزان مصرف بالا رفته بود، در زمینه تامین بنزین مشکلی نداشته‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه فاز یک و دو  پالایشگاه ستاره خلیج فارس راه اندازی شده در زمینه تولید بنزین دچار مشکل نیستیم یعنی به میزان متوسط مصرف سالیانه تولید می‌کنیم البته باید ذخایر استراتژیک خودرا نیز تقویت کنیم که دچار مشکل نشویم.

این عضو کمیسیون انرژی یادآور شد: فاز 3 ستاره خلیج فارس هم خوشبینانه تا انتهای امسال و نهایتا تا خرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد و در کل نیازی به واردات نخواهیم داشت و صادر کننده بنزین می‌شویم.

وی یادآور شد: ما در زمینه مواد اولیه تولید بنزین مثل MTBE مشکلی نداریم و 70 درصد کاتالیست ها در داخل تولید می‌شود، بنابراین هیچ وقت در زمینه تامین مواد اولیه تولید بنزین در سخت‌ترین شرایط به مشکل برنخورده‌ایم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1397 ، کدخبر:  669473 ،‏www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
ا.ف75
واقعا انقدر این کشور منابع داره که هیچ وقت تو هیچ شرایط بحرانی بدون انرژی نمی مونیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
خداروشکر خیالمون از یک چیز راحته.
امیدوارم در مورد صادرات بنزین هم افراطی نشه که بعدا به مشکل بربخوریم. م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین