پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۲۷۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور گفت: هم اکنون هر کیلو گرم مرغ درب مرغداری ۶۰۰۰ تومان از مرغداران خریداری می شود در حالی که قیمت تمام شده آن ۶۶۰۰ تومان است.

شعارسال:نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور گفت: هم اکنون هر کیلو گرم مرغ درب مرغداری ۶۰۰۰ تومان از مرغداران خریداری می شود در حالی که قیمت تمام شده آن ۶۶۰۰ تومان است.

حبیب اسدالله نژاد با بیان اینکه زیان مرغدارن به 600 تومان در هر کیلوگرم مرغ رسیده است، افزود: زیاندهی مرغداران به دلیل ناتوانی دولتدر تنظیم بازار است.

وی از توزیع مرغ منجمد توسط شرکت پشتیبانی با قیمت هر کیلو گرم 6600 تومان خبر داد و گفت: این شرکت در حالی اقدام به توزیع مرغ به قیمت تمام شده تولید می کند که بیش از 3000 تومان برای حمل و نقل و ذخیره سازی آن هزینه کرده است.

به گفته اسدالله نژاد ؛ شاید در ظاهر اقدام شرکت پشتیبانی تامین کننده منافع مصرف کننده باشد اما در حقیقت هزینه حمل و نقل و نگهداری این مرغ ها از جیب مردم پرداخت شده است.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور تاکید کرد: تنظیم بازار به معنی واقعی شدن قیمت ها و ثابت آن ها است اما، آنچه دولت توسط شرکت پشتیبانی انجام می دهد نه حمایت از مصرف کننده و نه تولیدکننده است.

اسدالله نژاد یادآور شد: هم اکنون با مازاد تولید رو به رو هستیم و در این شرایط نیاز به ورود مرغ های منجمد به بازار نیست و تولید پاسخگوی نیاز روزانه مردم است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار27شهریور 97، کدخبر: 301417 ،www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
چیو تونستیم تنطیم کنیم ک اینو بتونیم ؟:/م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
ا.ف75
واقعا تموم ادمایی که داشتن تا دیروز برای این مملکت و ملت تلاش میکردن زمین خوردن و کسی هم هیچ حالی ازشون نمیپرسه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
تنظیم قیمتها باید برنامه ریزی شده باشه که زیاندهی نشه ولی مگه میشه مرغی که ما در بازار بالای کیلویی 10 تومن میخریم رو از مرغداری ها 6تومن بخرن؟
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
قیمتی که تو بازار عرضه میشه خیلی بیشتر این چیزاست دست دلالان باید کوتاه بشه تا تونستن از اب گل الود ماهی گرفتن م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
هرجا این قیمت رو پیدا کردین بگین بریم بگیریم
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین