پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۲۵۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: پتروشیمی ها از رانت استفاده می کنند اما ارز صادراتی خود را وارد سامانه نیما نمی کنند.خادمی افزود: پتروشیمی ها سودده هستند و باید در این شرایط به کمک اقتصاد کشور بی آیند نه اینکه با استفاده از رانت به اقتصاد کشور لطمه بزنند.

شعار سالهدایت اله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تامین خوراک ارزان برای پتروشیمی ها تاکید کرد: نباید پتروشیمی ها از رانت استفاده کنند.

خادمی افزود: پتروشیمی ها سودده هستند و باید در این شرایط به کمک اقتصاد کشور بی آیند نه اینکه با استفاده از رانت به اقتصاد کشور لطمه بزنند.

احمد مهدوی دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با اشاره به مشکلات صنعت پتروشیمی و در جواب استفاده رانتی پتروسیمی ها گفت: استفاده پتروشیمی ها از رانت با واقعیت تطابق ندارد.

مهدوی افزود: پتروشیمی های کشور هیچ نیازی به رانت و خوراک ارزان ندارند اما حرف اصلی فعالان این حوزه مقایسه آنها با کشورهای تولید کننده خوراک در دنیاست.

وی با رد این مطلب که گفته می شود ارز پتروشیمی در سامانه نیما عرضه نشده است، افزود: پتروشیمی ها ارز حاصل از فعالیت های صادراتی خود را به سامانه نیما واریز کرده اند.

مهدوی گفت: پتروشیمی ها بیش از 70 درصد ارز صادراتی خود را وارد سامانه نیما کرده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق تاریخ انتشار 2مهر 97، کدمطلب: 896041، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
ا.ف75
واقعا این همه هجمه علیه پتروشیمی و فشار ها از سر دلسوزی نیست! از سر اینه که خودشون نمیتونن از رانت ها استفاده کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
چه اتفاقی داره میفته ؟ ی جا میخونیم ک بتروشیمی داره کمک میکنه به اقتصاد و ی سری تسهیلات براسون درنطر میگرین الانم ک باهاشون در افتادن :/ م.ق75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
واقعا رانت پتروشیمی ها باعث شده مردم از سهامداری سهم های پتروشیمی هم ناامید بشن که این خودش خیلی به ضررشونه.
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
معلومه که رانت خوارن الان که اوضاع اینطوری شده بجای اینکه پتروشیمی با ما همکاری کنه ودر کنار مردم باشه هر کاری میکنه که اختلال ایجاد کنه وکنار مردم نباشه م.ق71
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
این رانت خوردن ببین چه بلایی داره سرمون میاره یعنی واقعا نمیتونن جلوشو بگیرن
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین