پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۵۸۳۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: پرونده حدود ۶۰۰ نفر از اساتید پیمانی مشروط این دانشگاه در هیات مرکزی جذب در دست بررسی است و در صورت عدم بروز مشکل تا پایان مهر ماه تعیین تکلیف نهایی می شوند.
شعار سال:رئیس دانشگاه پیام نور گفت: پرونده حدود ۶۰۰ نفر از اساتید پیمانی مشروط این دانشگاه در هیات مرکزی جذب در دست بررسی است و در صورت عدم بروز مشکل تا پایان مهر ماه تعیین تکلیف نهایی می شوند.
محمد رضا زمانی درباره آخرین وضعیت اساتید پیمانی مشروط دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور دارای ۹۰۰ استاد پیمانی مشروط بود.

وی ادامه داد: درحال حاضر حدود ۲۵۰ نفر از این اساتید تعیین تکلیف شده و تعیین تکلیف حدود ۶۰۰ نفر دیگر از این اساتید در دستور کار هیات مرکزی جذب دانشگاه پیام نور قرار دارد. امیدواریم برای این افراد نیز مشکل پیش نیاید و تا اواخر مهر تعیین تکلیف نهایی شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: یک تعداد محدودی از این اساتید یعنی کم تر از ۱۰۰ نفر نیز در حال تکمیل پرونده هستند ما امیدواریم تا پایان ترم مشکلی به نام پیمانی مشروط نداشته باشیم.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار1مهر 97، کد خبر: 4409561، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین