پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۶۰۲۱۳
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹
محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور از واگذاری اختیارات سازمان مرکزی این دانشگاه به مراکز و مناطق پیام نور خبر داد و گفت: این کار در راستای منطقه ای شدن و چابک سازی سازمان مرکزی صورت می گیرد. وی درباره منطقه ای شدن دانشگاه پیام نور گفت: منطقه‌ای شدن دانشگاه پیام‌نور براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۹۵، متن صریح اساسنامه دانشگاه و اجازه هیات امناء دانشگاه پیام نور است

شعارسال: رئیس دانشگاه پیام نور از واگذاری اختیارات سازمان مرکزی این دانشگاه به مراکز و مناطق پیام نور خبر داد و گفت: این کار در راستای منطقه ای شدن و چابک سازی سازمان مرکزی صورت می گیرد.

محمدرضا زمانی درباره منطقه ای شدن دانشگاه پیام نور گفت: منطقه‌ای شدن دانشگاه پیام‌نور براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۹۵، متن صریح اساسنامه دانشگاه و اجازه هیات امناء دانشگاه پیام نور است.

وی ادامه داد: همچنین مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید در ماه مبارک رمضان بحث آمایش را مطرح کردند و این موضوع را خواستار شدند.

رئیس دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: آمایش آموزش عالی دارای سه بخش مختلف است که شامل ساختار و منسجم کردن زیر نظام‌ها، آمایش مراکز شعبات دانشگاه ها و آمایش رشته ها می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در هر سه قسمت آمایش آموزش عالی فعال است افزود: بحث منطقه‌ای شدن دانشگاه براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و دبیرخانه های آن برای چابک سازی و تمرکز زدایی از سازمان مرکزی تشکیل شده تا اختیارات این سازمان به مراکز و مناطق واگذار شود و این کار در حال پیاده سازی است.

وی ادامه داد: اکنون در حال تدوین آیین نامه‌های آن هستیم دبیرخانه های آن در مناطق تشکیل شده تا بتوانیم وظایف و اختیارت را منتقل کنیم، آیین نامه بعد از تدوین و تصویب در هیات امنای دانشگاه، به صورت کامل اجرا می شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 مهر 1397 ، کدخبر:4417368 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین