پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۵۸۷۱۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
دانشجوی دانشگاه صدرا با اشاره به افزایش شهریه دانشجویان این دانشگاه گفت: دانشگاه صدرا شهریه ثابت را براساس اقدام غیرقانونی هر ساله بین ۱۵ تا ۱۸ درصد افزایش می‌دهد.

شعارسال:دانشجوی دانشگاه صدرا با اشاره به افزایش شهریه دانشجویان این دانشگاه گفت: دانشگاه صدرا شهریه ثابت را براساس اقدام غیرقانونی هر ساله بین ۱۵ تا ۱۸ درصد افزایش می‌دهد.

دانشجوی دانشگاه صدرا ، در خصوص مشکلات سال تحصیلی جدید دانشجویان این دانشگاه گفت: امسال ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه صدرا از طرف وزارت علوم حذف شده و مسئولان دانشگاه سیاست‌هایی برای جبران کمبود دانشجو اتخاذ کردند.

وی افزود: ترم‌های دانشجویان را طولانی‌تر کردند و به جای هشت ترم به یازده و دوازده ترم رساندند از طرف دیگر دانشگاه پیام نور را که برای برگزاری کلاس‌ها اجاره کردند فقط روز‌های پنجشنبه و جمعه کلاس‌ها را برگزار می‌کنند و به دلیل کمبود زمان برای بسیاری از رشته‌ها واحد‌های کمی ارائه می‌کنند همچنین به جای اینکه طول ترم
۱۶ هفته آموزشی باشد براساس برنامه ریزی‌های ارائه شده بین ۱۲ تا ۱۳ هفته است.

این دانشجو خاطرنشان کرد: در مرداد ماه نیز براساس طرح تحولی اداری دانشگاه صدرا مدیران گروه و کارمندان را اخراج کردند و یک نفر کار سه نفر را در مجموعه انجام می‌دهد.

وی در خصوص افزایش شهریه نیز گفت: دانشگاه صدرا براساس اقدام‌های غیرقانونی شهریه ثابت را هر سال بین
۱۵ تا ۱۸ درصد علاوه بر شهریه متغیر افزایش می‌دهند. به همین دلیل بیشتر دانشجویان می‌خواهند از این دانشگاه انصراف دهند، اما شرایط انصراف را به قدری سخت کرده اند که دانشجو نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

این دانشجو اضافه کرد: برای انصراف از تحصیل دانشجو باید شهریه یک ترم ثابت و شهریه متغیر
۱۶ واحد آموزشی را پرداخت کنند.

وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور را هم که برای برگزاری کلاس‌ها در نظر گرفتند امکانات کارگاهی برای رشته‌های فنی ندارد و شهریه دروس عملی را از دانشجو دریافت می‌کنند، اما این کلاس‌ها برگزار نمی‌شود.

لازم به ذکر است، خبرگزار دانشجوتماس‌های مکرر با مسئولان دانشگاه صدرا داشت که بتواند علت این مشکلات را جویا شود و به اطلاع دانشجویان برساند اما متاسفانه ریاست این دانشگاه پاسخگو نیست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار2مهر 97، کد خبر: 712500، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین