پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۵۷۰۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶
معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به مشکلات دانشجویان شهریه پرداز دروس جبرانی گفت: تمهیداتی در نظر گرفته شده که این دانشجویان در اولویت دریافت وام دانشجویی باشند.به نژاد با اشاره به تمهیدات دانشگاه تهران برای دانشجویان شهریه پرداز دروس جبرانی گفت: معاونت آموزشی دانشگاه تمهیداتی را در نظر گرفته که این دانشجویان در اولویت وام های دانشجویی قرار بگیرند که بتوانند شهریه خود را پرداخت و مشکلات شان حل شود.

شعار سال: حسن به نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در خصوص مشکلات دانشجویان شهریه پرداز دروس جبرانی نیز گفت: وزارت علوم این اختیار را به دانشگاه‌ها داده که برای دروس جبرانی شهریه دریافت کنند و میزان شهریه‌ای که هیئت امنای دانشگاه در نظر گرفته براساس ابلاغ وزارت علوم است.

وی اضافه کرد: همان گونه که می‌دانید سازمان سنجش در سال‌های اخیر به دانشجویان کمک کرده که بتوانند در سایر رشته‌ها نیز در دوره ارشد شرکت کنند به همین دلیل باید دروس جبرانی را برای اخذ مدرک بگذرانند و برای گذراندن این دروس باید شهریه پرداخت کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در خصوص مطلع نبودن دانشجویان از شهریه دروس اجباری و اطلاع رسانی ضعیف دانشگاه گفت: بعضی اوقات ممکن است اطلاع رسانی تاخیر داشته باشد، اما اینکه قانون را ندانیم مانع از اجرای آن نمی‌شود.

به نژاد با اشاره به تمهیدات دانشگاه تهران برای دانشجویان شهریه پرداز دروس جبرانی گفت: معاونت آموزشی دانشگاه تمهیداتی را در نظر گرفته که این دانشجویان در اولویت وام های دانشجویی قرار بگیرند که بتوانند شهریه خود را پرداخت و مشکلات شان حل شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو تاریخ انتشار 21شهریور 97، کدمطلب: 709943، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین