پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 21
کد خبر: ۲۱۵۵۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶
دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه پیام نور در اعتراض به افزایش شهریه‌ها و تغییر آئین نامه پرداخت شهریه صبح امروز مقابل سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تجمع کردند.

شعار سال: امروز تعدادی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه پیام نور در اعتراض به افزایش شهریه در مقابل سازمان مرکزی این دانشگاه تجمع کردند.



یکی از دانشجویان تجمع کننده در خصوص این تجمع اعتراضی گفت: دانشگاه در سال ۹۷ و ۹۸ آئین نامه‌ای را برای شهریه مقاطع مختلف ابلاغ کرد، اما این قوانین را عطف به ماسبق کرده که شامل این سه مورد دریافت شهریه ثابت برای آزمون جامع که قبلا در این آئین نامه نبوده، تسویه کامل شهریه رساله در ترم اول اخذ رساله که قبلا به صورت اقساطی بوده و تا قبل از جلسه دفاع رساله انجام می‌شد، اما الان قبل از جلسه دفاع پروتزال باید شهریه تسویه شود و دریافت شهریه ثابت در هر ترم پس از اخذ رساله که قبلا فقط یکبار به همراه شهریه متغیر در ترم اول اخذ می‌شد و در صورت اتمام پایان نامه در سنوات مجاز دیگر شهریه از سوی دانشجو پرداخت نمی‌شد در صورتی که در سنوات مجاز موفق به دفاع نمی‌شد هر نیم سال اضافه بر سنوات نصف شهریه ثابت را باید پرداخت می‌کرد

وی افزود:، اما دانشگاه قانونی لحاظ کرده که ورودی‌های ۹۴، ۹۵، ۹۶ و ۹۷ را نیز شامل می‌شود و باید در این سه مورد شهریه تغییرات اساسی ایجاد شود. در صورتی که این بخشنامه‌ها بعد از سال ۹۵ صادر شده و نباید دوره‌های قبل را دربربگیرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 1 تیر 98، کد مطلب: 772698:www.snn.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
0
دكتر طهرانچي متاسفانه ضعيف ترين كارنامه را در بين كليه روساي دانشگاه آزاد اسلامي تا كنون داشته است. ضعف مديريتي شخص طهرانچي در كنار عدم تحمل حرف و كلام منتقدان و اخراج هر رئيسي كه كوچكترين و كمترين نقد و انتقادي به عملكرد شخص طهرانچي داشته باشد خود گواه ضعف مضاعف دكتر طهرانچي است. بذل و بخشش هاي عجيب شخص طهرانچي در كنار دستور افزايش حقوق سيصد درصدي شخص رئيس دانشگاه و روساي دست نشانده طهرانچي در كنار حقوق بسيار پايين اساتيد و كارمندان دانشگاه آزاد اسلامي خود بيانگر ضعف مديريتي و ضعف شخصيتي و نيز فساد مالي شخص دكتر طهرانچي است كه متاسفانه رئيس دانشگاه آزاد اسلامي است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین