پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۱۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم که با عملیات روانی دشمن پشتیبانی می‌شود و برای مقابله با آن نیازمند وحدت و انسجام ملی هستیم.

شعارسال: هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم که با عملیات روانی دشمن پشتیبانی می‌شود و برای مقابله با آن نیازمند وحدت و انسجام ملی هستیم.

او در نشست شورای اداری استان کرمانشاه به سخنان ترامپ در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: این سخنان به قدری مضحک بود که باعث تمسخر همه حضار شد. در مقابل صحبت‌های آقای روحانی بسیار پر معنا و عزتمندانه بود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به جنگ اقتصادی که کشورمان درگیر آن است، گفت: امروز شاهد یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم که با عملیات روانی دشمن هم حمایت می‌شود و سعی در ناامید کردن ملت ما دارد. برای مقابله با این هجمه دشمنان نیاز به وحدت و انسجام داریم و باید آن انسجامی که در دوران دفاع مقدس در کشور شاهد بودیم دوباره احیاء شود.

بازوند با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در آن دوران ایثار، از خودگذشتگی، مشارکت و وحدت در کشور موج می‌زد و امروز نیز برای فائق آمدن بر مشکلات نیاز داریم آن فرهنگ در کشور ساری و جاری شود.

او افزود: پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره زیادی در کشور داریم که امکان اتمام آنها با پول دولتی وجود ندارد،

استاندار کرمانشاه گفت: امکان فروش این پروژه‌های نیمه‌کاره به بخش خصوصی با شرایط مناسبی فراهم است که باید از این فرصت استفاده کنیم.

بازوند ادامه داد: همچنین آیین‌نامه تبصره 18 ابلاغ شده که باید از این فرصت هم استفاده کنیم.

او از مدیران استان نیز خواست از طریق وزارتخانه مربوطه پیگیر تخصیص اعتبارات پروژه‌های ملی باشند.

استاندار کرمانشاه همچنین با بیان اینکه وارد فصل بودجه ریزی می‌شویم، از دستگاه‌ها خواست از هم اکنون دنبال کسب مجوز ماده 23 برای پروژه‌های مربوطه باشند.

بازوند به طرح مشوق‌های استخدامی اشاره کرد و گفت: بر اساس این طرح که تنها در دو استان کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود و 20 میلیارد تومان منابع نیز برای آن در نظر گرفته شده، واحدهای تولیدی می‌توانند نیروی مورد نیاز خود را بکار گیرند و دولت حق بیمه آنها را پرداخت می‌کند که باید از این فرصت نیز برای ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه استفاده کنیم.

او همچنین از هدیه 37میلیارد ریالی دولت برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده از زلزله خبر داد که صرف خرید بسته کمک آموزشی برای آنان خواهد شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 6 مهر 97، کدمطلب: 757990،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
توقع اتحاد و وحدت از مردم نباید داش وقتی بارها اعتماد کردن و خلافشو دیدن م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین