پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۶۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵
استاندار کرمانشاه از آغاز پرداخت کمک بلاعوض ۵ میلیون تومانی دولت به خانوارهای مناطق زلزله زده از هفته آینده خبر داد

شعارسال: هوشنگ بازوند در آیین افتتاح ۱۰۰ واحد بازسازی شده در روستای «شیخ صله» با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: نیروهای سپاه از ابتدای زلزله همراه مردم بود و هم اکنون هم شاهد حضورشان در بحث عمرانی این مناطق هستیم.

استاندار کرمانشاه افزود: در جریان زلزله سرپل ذهاب هماهنگی و وحدت خوبی میان نیروها صورت گرفته که نقطه شروع آن پیام وحدت بخش رهبر انقلاب و حضور ایشان در این مناطق بود که منجر به وجود آمدن یک انسجام ملی شد.

وی با اشاره به اینکه تهدید زلزله به یک فرصت برای کشور تبدیل شد، تصریح کرد: در جریان این زلزله مردم و مسئولان همگام با هم وحدت را به نمایش گذاشتند.

بازوند با اشاره به حضور نیروههای سپاه در ساعات اولیه زلزله بیان کرد: رکورد بی سابقه ای در زمینه امداد و نجات در زلزله سرپل ذهاب به ثبت رسید که تا ساعت ۱۱ صبح روز بعد هیچ فردی در زیر آوار نبود.

وی گفت: ۱۱ هزار نیروی جوان سپاه، ارتش و نیروهای مسلح پای کار بودند و این رکورد را به ثبت رساندند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سپاه نه تنها در امداد رسانی بلکه در سازندگی هم نقش به سزایی را ایفا کرد، ابراز داشت: قراردادی با قرارگاه خاتم در زمینه بازسازی مناطق زلزله زده منعقد شد که بیش تر زیرساخت ها و آماده سازی ها به وسیله سپاه صورت گرفت که در این مناطق حضور داشتند.

وی عنوان داشت: توانستیم در مدت ۴۰ روز حدود ۹ هزار کانکس را نصب کنیم که در نوبه خود بی نظیر بود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش قیمت مصالح ساختمانی اظهار داشت: دولت مصوبه ای را هفته گذشته تصویب کرد که ۵۵۱ میلیارد تومان اعتبار به استان کرمانشاه ابلاغ شد که از این میزان ۲۵۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای جبران مصالحی است که با افزایش قیمت رو به رو بوده اند.

وی گفت: از هفته آینده پرداخت ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانوارهای مناطق زلزله زده را آغاز می کنیم .

بازوند با اشاره به اینکه به دنبال تامین آهن با قیمت قبلی برای بازسازی ها هستیم، تصریح کرد: به دنبال تهیه ۹۳ هزار تن آهن از ذوب آهن اصفهان هستیم.

وی ابراز داشت: دولت تا کنون پنج هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان به این مناطق در قالب کمک های بلاعوض و تسهیلات کمک کرده است که با مبلغ مصوب هفته گذشته میزان آن به ۵ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان می رسد.

بازوند خاطر نشان ساخت: این میزان کمک به جز سود امهال وام های مردم مناطق زلزله زده است که میزان آن ۸۸۱ میلیارد تومان است که دولت به بانک مرکزی پرداخت می کند.

وی بیان داشت: تا کنون این زلزله ۲۰ ثانیه ای ۱۰ هزار میلیارد تومان خسارت به بار آورده است که ۷۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به این مناطق اختصاص یافته است و تا کنون ۵۰ درصد این میزان پرداخت شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1397 ، کدخبر: 4391990،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
امیدواریم ک این کمکا بهشون برسه و مثل قرارهای دیگه نباشه تو ماجرای این زلزله ها به بهونه کمک به مردم خیلیای دیگه سود کردن:/
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
فقط 5 میلیون تومان الان بااین مبلغ چیکار کنن ؟ م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
فک نمیکین خیلی یاده دستتون دردن کنه واقعا م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین