پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سند حمایت ملی از زنان در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت و ما حتما نقش زنان کارگر را در آن برجسته خواهیم دید چرا که باید امنیت شغلی کارگران بویژه زنان کارگر تامین شود.

شعار سال: علی ربیعی در مراسم تجلیل از زنان فرهیخته و کارگر استان قم که در محل شرکت نیرو موتور شهرک صنعتی شکوهیه قم برگزار شد با بیان اینکه از حضور درجمع شما زنان کارگر نیرو گرفتم، اظهار کرد: زنان کارگر نشاط اجتماعی و کار اقتصادی را توامان با هم دارند.

وی با تبریک فرارسیدن هفته کارگر به همه کارگران ایران به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری درجمع کارگران اشاره کرد و گفت: از طرف جامعه کارگری از نگاه با کرامت رهبر معظم انقلاب به کارگران و رویکرد عزت‌آفرین ایشان برای جامعه کارگری تشکر می‌کنم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه کار و تولید راه جدید نجات جامعه ایرانی است، بیان کرد: جامعه ایران اکنون جامعه مصرف‌کننده است که کارگران می‌توانند در راه رفع مشکلات آن گام بردارند.

وی با اشاره به مهم‌ترین تفاوت‌های جامعه کارگری با دیگر اقشار جامعه اظهار کرد: ارزش‌افزوده کارگران برای احیای جامعه بیش از دیگران است و واقعیت این است که کارگران بیش از دیگران برای جامعه آورده می‌آورند اما کمترین ستانده مناسب را دریافت می‌کنند؛ ای‌کاش به سمتی برویم که هر کس ستانده مناسب با خودش را بگیرد.

ربیعی تصریح کرد: امروزه برای مثال با رستوران‌هایی روبرو هستیم که پول یک پرس غذای آنان برابر یکماه حقوق یک کارگر است اما باید دانست که افراد مصرف‌کننده آن نوع غذا‌ها الگوی جامعه نیستند بلکه کارگران الگوی جامعه هستند چراکه آنها سعادت را برای جامعه به ارمغان می‌آورند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم وضع زندگی کارگران دگرگون شود، گفت: در جامعه‌ای کارگر ارزشمند خواهد بود که تولید در آن جامعه ارزش داشته باشد و حتما ما به سمتی حرکت خواهیم کرد که نیروی کار در جامعه با ارزش تلقی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: باید برای بهبود اوضاع بتوانیم تولیدکننده را همراه با دولت کرده تا هم تولید کشور رونق گرفته و اضافه شود و هم اینکه امنیت شغلی کارگران تامین شود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 99772:www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین