پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۴۸۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
پرچم هر کشور تابع استانداردهای ترسیمی و نوشتاری خاص است . کم توجهی به این نشانگان نوشتاری و ترسیمی،نه تنها از نظر اخلاقی و تعصبات ملی درست نیست. بلکه از نظر حقوقی و قضایی، جرم تلقی می شود. وبسایت سازمان هواشناسی کشور، بعنوان یکی از پربازدیدترین وبسایت های دولتی، متاسفانه بشکل غیرعامدانه به این مهم کم توجهی نموده و شاهد اشتباهاتی در انعکاس پرچم کشور ، در این وبسایت می باشیم.
شعار سال : پرچم هر کشور تابع استانداردهای ترسیمی و نوشتاری خاص است . کم توجهی به این نشانگان نوشتاری و ترسیمی،نه تنها از نظر اخلاقی و تعصبات ملی درست نیست، بلکه نوعی جرم تلقی می شود. در اصل هجدهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مصوب سال ۱۳۵۸ در مورد پرچم گفته شده است که پرچم جمهوری اسلامی از سه رنگ سبز، سفید و سرخ تشکیل می شود و نشانه جمهوری اسلامی در وسط آن قرار دارد .
متاسفانه در این بازار پر مشغله مدیران دولتی، تحریف در طراحی پرچم کشور نادیده انگاشته شده و ظاهرا به امری طبیعی تبدیل گشته است.در سایت سازمان هواشناسی کشور ،آرم پرچم ایران تغییر رنگ یافته است.به گونه ای که بجای ارم قرمز الله وسط پرچم، شاهد آرم مشکی الله در پرچم می باشیم.



اختصاصی از پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین