پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۵۶۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸
پرچم هر کشور تابع استانداردهای ترسیمی و نوشتاری خاص است . کم توجهی به این نشانگان نوشتاری و ترسیمی،نه تنها از نظر اخلاقی و تعصبات ملی درست نیست، بلکه نوعی جرم تلقی می شود. در بررسی به عمل آمده از وب سایت زیر مجموعه وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی ،هیات مرکزی گزینش وزارتخانه اقدام به انعکاس ناصحیح پرچم در وب سایت خود نموده است.
شعار سال : پرچم هر کشور تابع استانداردهای ترسیمی و نوشتاری خاص است . کم توجهی به این نشانگان نوشتاری و ترسیمی،نه تنها از نظر اخلاقی و تعصبات ملی درست نیست، بلکه نوعی جرم تلقی می شود. در اصل هجدهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مصوب سال ۱۳۵۸ در مورد پرچم گفته شده است که پرچم جمهوری اسلامی از سه رنگ سبز، سفید و سرخ تشکیل می شود و نشانه جمهوری اسلامی در وسط آن  به رنگ قرمز قرار دارد .

متاسفانه در این بازار پر مشغله مدیران دولتی، تحریف در طراحی پرچم کشور نادیده انگاشته شده و ظاهرا به امری طبیعی تبدیل گشته است.در گشت و گذار صورت گرفته در وبسایت های زیر بخش های وزارت تعاون ، در قسمت هیات مرکزی گزینش وزارتخانه به اشتباهی غیرعامدانه در خصوص انعکاس آرم الله پرچم با رنگ مشکلی برخورد کردیم . ضروری است در اولین فرصت ممکن، این اشتباه اصلاح شده و رنگ مشکی آرم الله ، با رنگ قرمز منعکس گردد.






امیدواریم روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی و یا دفتر ریاست سازمان ، هرچه سریع تر نسبت به رفع این اشتباه اقدام نمایند.

اختصاصی از پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین