پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۶۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
سوژه طنز که همیشه نباید طبیعی طبیعی باشد. گاهی هم باید سوژه سازی و شیطنت رسانه ای کرد، مثل : بعد از ماجرای آستین کوتاه و شلوار جین پوشیدن وزیر جوان(پیچ اول از گیرهای سه گانه) ،نوبت به دنباله گیری پیچ های دوم و سوم یا گیردادن به آستین کوتاه ایشان در قدم زدن شبانه با همراهان در ساحل بوشهر و آرم الله مشکلی رنگ وسط پرچم ایران(آرم الله وسط پرچم قرمز است) در دیدار وزیر با شرکت های دانش بنیان می رسد (گیر سه پیچ)
سوژه طنز که همیشه نباید طبیعی طبیعی باشد. گاهی هم باید سوژه سازی و شیطنت رسانه ای کرد، مثل : بعد از ماجرای آستین کوتاه و شلوار جین پوشیدن وزیر جوان(پیچ اول از گیرهای سه گانه) ،نوبت به دنباله گیری پیچ های دوم و سوم یا گیردادن به آستین کوتاه ایشان در قدم زدن شبانه با همراهان در ساحل بوشهر و آرم الله مشکلی رنگ وسط پرچم ایران(آرم الله وسط پرچم قرمز است) در دیدار وزیر با شرکت های دانش بنیان می رسد (گیر سه پیچ) .

گیر اول از سه پیچ) دیدار با آستین کوتاه و شلوار جین (خانواده مطلع هستند؟):

در پی مصدومیت کیمیاعلیزاده و عدم همراهی و پرچمداری وی در بازی های آسیایی، آذری‌جهرمی وزیرارتباطات از تلاش های او قدردانی و دلجويي کرد.

گیر سه پیچ به آذری جهرمی


گیر دوم از سه پیچ) حضور در زیر پرچم تحریف شده کشور(آقای روحانی می دانند؟):

تفاهم نامه بهبود فضای کسب و کارهای نوپا و رونق زیست بوم کارآفرینی روزجمعه (27 مرداد 1397) در آیینی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بوشهر به امضا رسید. لطفا به رنگ آرم الله وسط پرچم دقت کنید. تا جایی که ما می دانیم، آرم الله وسط پرچم، قرمز است نه مشکلی.
آقای استاندار، دستیار محترم وزیر در امور جوانان ، سایر مسئولین محترم استان بوشهر، وزیر متوجه نشد و میهمان بود، شما چرا؟

گیر سه پیچ به آذری جهرمی

گیر سوم از سه پیچ) قدم زدن با آستین کوتاه در ساحل بوشهر

این که وزیر جوان کابینه، چه علاقه ای به استان بوشهر دارد و یاد چه خاطراتی می افتد، به ما مربوط نمی شود ولی حقا از قدم زدن شبانه ایشان نمی شود گذشت. آی حال می داد روی شیشه مغازه بستی فروشی ، یک عبارت قلیون هم نوشته شده بود. مسلما سوژه منحصر به فردی می شد.

گیر سه پیچ به آذری جهرمی

عکس ها برگرفته از : پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، خبرگزاری ایرنا ، پایگاه فردا نیوز ، پایگاه مخبر نیوز،وب سایت نیک صالحی

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
1
توی اخبار مرتبط تون چرا از کفش کالج رئیس جمهور در زمان مصاحبه تلویزیونی با آقای حیدری ، خبر نگذاشتید؟ زورتون فقط به نماینده مجلس می رسه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
دیواری کوتاه تر از دیوار این وزیر پیدا نکردید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین