پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
روز چهارشنبه در مراسمی با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل و سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد "اکبر نظیفی هومونلو" به جای "محمد سمندری" به عنوان رئیس جدید امور مالیاتی شهرستان پارس آباد معرفی شد. کاری نداریم که یک شبه چطور می‌شود بالا و پایین کرد و زیر و رو کشید، اما در مراسم معارفه صورت پذیرفته از پرچمی مخدوش استفاده شده که آرم الله وسط آن، مشکی است. آقای فرماندار عزیر، آرم الله وسط پرچم ایران قرمز بوده و هرگونه تغییر در پرچم، جرم انگاری شده و مجازات قانونی دارد. بیداری برادر؟

شعار سال: روز چهارشنبه در مراسمی با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل و سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد "اکبر نظیفی هومونلو" به جای "محمد سمندری" به عنوان رئیس جدید امور مالیاتی شهرستان پارس آباد معرفی شد. این انتصاب در حالی رقم خورد که معطل نگه داشتن شش ماهه یک نفر به عنوان سرپرست و انتصاب یک شبه نفر دیگر به عنوان رئیس امور مالیاتی شهرستان پارس آباد، می‌تواند ایجاد کننده این شائبه باشد که رابطه و اهرم فشار برخی‌ها رد سطح شهرستان، حرف اول را می‌زند؟!
آقای فرماندار پارس آباد، آرم الله وسط پرچم کشور قرمز است، بیداری برادر؟
ضمنا در مراسم معارفه تدراک دیده شده، از پرچمی مخدوش استفاده شده که آرم الله وسط آن، مشکی است. آقای فرماندار عزیر، آرم الله وسط پرچم ایران قرمز بوده و هرگونه تغییر در پرچم، جرم انگاری شده و مجازات قانونی دارد. بیداری برادر؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین