پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۳۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
وفق قانون، پرچم هر کشور تابع ضوابط ترسیمی خاص است و عدول از آن، می‌تواند بعنوان مصداق توهین به پرچم قلمداد شود. آرم الله وسط پرچم کشورمان هم قرمز تعریف شده در حالی که در برخی موارد شاهد انعکاس اشتباه آن به رنگ مشکی هستیم. شاید وقوع این اشتباه از طرف مردم عادی، قابل گذشت باشد. اما انعکاس اشتباه آن در یکی از بنر‌های هفتمین نشست سران کشور‌های ضامن روند آستانه در تهران، قابل گذشت نیست. دوستان دستگاه دیپلماسی هم توجیه ننموده و بحث زاویه نور را مطرح نکنند. کل پوستر‌ها و بنر‌های منعکس شده در اینترنت بررسی شد. موارد تماما درست بود و این پوستر بنر خاص، جای، اما و اگر فراوان بجای گذاشته است.
شعار سال: آب‌ریزش بینی پوتین در حاشیه نشست آستانه در تهران به دلیل باد کولر، باعث جلب برخی از توجه‌ها شد. اما کسی توجه نکرد که چرا باید در داخل کشورمان و در درون دستگاه دقیقی مثل دستگاه دیپلماسی، شاهد وقوع اشتباهی فاحش در قالب تغییر آرم الله وسط پرچم باشیم؟

تعداد بازدید : 67

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
0
رسانه شما خوب به بحث پرچم حساسیت نشون داده. از قبل دنباله گیری می کنم . خسته نباشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
0
اوه اوه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین