پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
ذیل عکس حضرت امام و حضرت آقا پرچمی کشور عزیزمان ایران نصب شده که آرم الله درون پرچم مشکی است. این در حالی است که در پتئین همین قاب عکس ها پرچم کشور عزیزمان با آرم الله قرمز در وسط آن به چشم می خورد. به رسم امر به معروف از عزیزان ستاد امر به معروف و نهی از منکر درخواست می کنیم که نصبت به اصلاح کار، اقدام کنند.

شعار سال: پرچم هر کشور تابع استانداردهای ترسیمی و نوشتاری خاص است.کم توجهی به این نشانگان نوشتاری و ترسیمی، نه تنها از نظر اخلاقی و تعصبات ملی درست نیست، بلکه نوعی جرم نیز تلقی می شود. متاسفانه مشغله زیاد مدیران دستگاه های اجرایی و غفلت روابط عمومی های محترم ، شرایط را برای برخی کم توجهی های غیر عامدانه در این خصوص فراهم کرده است.به عنوان نمونه در پرچم منعکس شده در ذیل عکس امامین انقلاب ، به اشکال درج آرم الله وسط پرچم به رنگ بر می خوریم در حالی که نشانگان الله وسط پرچم ، در حالت اصلی به رنگ قرمز تعریف شده است. با توجه به اینکه اعمال عامدانه چنین تغییراتی در پرچم ،می تواند نوعی جرم محسوب شده و حتی در شرایط غیر عامدانه ، می تواند زمینه را برای سو استفاده معاندین به نظام مقدس جمهوری اسلامی آن هم برای حوزه ای ارزشی نظیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فراهم سازد، لذا مسئولین محترم می بایست با دقت بیشتری نسبت به برطرف کردن این اشکالات آنهم در اسرع وقت ،اقدام نموده و توجه خاص نشان دهند.

امر به معروف پرچمی برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین