پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۸۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
19 شهریورماه(بعدالظهر عاشورای حسینی) ، فرصتی دست داد که گزارشی از ترمینال های 1،2،4،6 و پارکینگ های فرودگاه مهرآباد تهیه کنیم . ترمینال 1 در وضع نسبتا خوبی قرار داشت و سایر ترمینال های فرودگاه مهرآباد هم از وضع نسبتا قابل قبول بهره مند بودند. اما وضعیت پارکینگ ها ، بی شباهت به منطقه جنگی نبود. گزارش زیر نه به نیت زیر سوال بردن زحمت مدیریت فرودگاه مهرآباد، بلکه من باب افزایش حساسیت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بر بررسی وضعیت پارکینگ های فرودگاهی و همچنین افزایش حمیت کاری جناب صفی نیا ، جهت بهبود وضعیت پارکینگ های فرودگاه مهرآباد، تهیه شده است.
شعار سال: 19 شهریورماه(بعدالظهر عاشورای حسینی) ، فرصتی دست داد که گزارشی از ترمینال های 1،2،4،6 و پارکینگ های فرودگاه مهرآباد تهیه کنیم . ترمینال 1 در وضع نسبتا خوبی قرار داشت و سایر ترمینال های فرودگاه مهرآباد هم از وضع نسبتا قابل قبول بهره مند بودند. اما وضعیت پارکینگ ها ، بی شباهت به منطقه جنگی نبود. گزارش زیر نه به نیت زیر سوال بردن زحمت مدیریت فرودگاه مهرآباد، بلکه من باب افزایش حساسیت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بر بررسی وضعیت پارکینگ های فرودگاهی و همچنین افزایش حمیت کاری جناب صفی نیا ، جهت بهبود وضعیت پارکینگ های فرودگاه مهرآباد، تهیه شده است.

تابلوی ورودی بلوار معراج، بعد از هواپیمایی هما (نوشته های روی تابلو ، بلند شده اند) . آیا مهرآباد پیشانی فرودگاهی کشور محسوب نمی شود؟ آیا زیبا سازی بلوار معراج( از آسفالت گرفته تا خط کشی ها ، علائم راهنمایی و فضای سبز) ، نباید بشکل خاص مورد توجه باشد ؟ 


بخشی از طبقه دوم پارکینگ تازه تاسیس ترمینال 2 را ملاحظه می کنید که توصیف وضعیت آن و قضاوت در این خصوص را به خوانندگان باید سپرد.


آسانسورهای نسبتا نو پارکینگ سرپوشیده ترمینال 2، با حجم بالایی از کثیفی و عدم نظافت .  آیا جز غفلت و کم توجهی، نام دیگری می توان بر این شرایط نهاد؟ نظافت آسانسورها هم شامل تحریم می شود؟



طبقه دوم پارکینگ سرپوشیده و تازه تاسیس ترمینال یک و دو و کمپ شماره یک؟ هنوز درگیر این هستیم که کارکرد کمپ شماره یک، در پارکینگ فرودگاه چیست؟


ورودی مسیر به سمت ترمینال شماره 4 و لق بودگی بخش زیادی از کفپوش خیابان (هرچند تردد دائمی تاکسی ها چنین رخدادی را اجتناب ناپذیر می کند).


روبروی مسیر ورودی به ترمینال شماره 4 مهرآباد و باز هم داستان همیشگی سیم های برق فشار قوی و منظره هراسناک ایجاد شده . آیا هیچ راهی برای زیبا سازی ایمن این حجم کابل فشار قوی نسبتا سرگردان، وجود ندارد؟


حجم نازیبا و کیوسک نسبتا زشت رزرو تاکسی در ترمینال 4 - هزینه زیبا سازی این کیوسک چقدر است؟ 


تابلوی تبلیغات محیطی زنگ زده در پارکینگ کروی ترمینال شماره 4 . حداقل یک تصویر مذهبی یا تصویری از توانمندی های شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران را روی آن منعکس می کردید؟


کیوسک ، زشت و به بظاهر کثیف ورودی پارکینگ سرپوشیده ترمینال شماره 4


به منطقه جنگی خوش آمدید. بخش از پارکینگ سرپوشیده ترمینال شماره 4 . تا جایی که به یاد داریم، بالغ بر یک سال است که این وضعیت در این بخش برقرار است. تصاویر عیدانه(عید نوروز) این بخش از پارکینگ ،  واقعا چندش آور بود.

عملکرد مطلوب مهرآباد در بهبود ترمینال ها و غفلت از پارکینگ های فرودگاهی
ادامه منطقه جنگی


عملکرد مطلوب مهرآباد در بهبود ترمینال ها و غفلت از پارکینگ های فرودگاهی


دعوای کارکنان همراه با فحاشی ( واقعا فحش رکیک و با صدای بسیار بلند در محیط عمومی ) - تصاویر غیر فلو هم موجود است ، در صورت نیاز تقدیم می گردد.

عملکرد مطلوب مهرآباد در بهبود ترمینال ها و غفلت از پارکینگ های فرودگاهی

کیوسک خروجی پارکینگ سرپوشیده ترمینال شماره 4 - آقای امیر مکری یا جناب صفی نیا ، چه توضیحی در خصوص این منظره زشت دارند؟


نمای نزدیک تر کیوسک خروجی پارکینگ سرپوشیده ترمینال شماره 4

عملکرد مطلوب مهرآباد در بهبود ترمینال ها و غفلت از پارکینگ های فرودگاهی


پارکینگ کرو ، روبروی ترمینال 4 مهرآباد. شکستگی سنگ و آبگرفتگی قسمت های موجود در عکس ، حداقل دو سال است که گزارش شده و بارها روی آن تاکید گردیده است ( در صورت نیاز، اسناد تصویری تقدیم می شود).


کیوسک نمی دانیم چی چی ؟ با منظره ای زشت ، روبروی ترمینال شماره 4 مهرآباد و پارکینگ کرو 






لازم بذکر است که :
- پایگاه خبری- تحلیلی شعار سال به زودی گزارشاتی چند و مطالبه گری قانونی از عملکرد فرودگاه های کشور و شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در سطوح ستادی و عملیاتی (برنامه ای و  بودجه ای) را دنباله گیری خواهد نمود. حداقل شش مرتبه با روابط عمومی جدید شرکت برای هم اندیشی تماس گرفته شده و متاسفانه با جواب شلوغ بودگی و پر بودن وقت آقای مدیر مواجه شده ایم (بر خلاف ارتباط نسبتا مستمر و سازنده با روابط عمومی اداره کل مهرآباد). بر این قاعده ، هیچ تمایلی برای ارتباط گیری مجدد وجود نداشته و بنظر می رسد که این عدم پاسخگویی در قالب نوعی فرهنگ سازمانی غلط ، در آن شرکت محترم قابل تحلیل باشد. رویه نامیمونی که منجر به تجربه تقابل رسانه ای (بجای تعامل و هم افزایی) با شرکت در دوره مدیریتی قبل گردید ، متاسفانه بنظر می رسد که در حال تکرار شدن باشد.

- کلیه گزارشات عملکردی و ارزیابی های برنامه ای و بودجه ای آتی تهیه شده توسط این پایگاه خبری ، برای مقام عالی وزارت یا ریاست محترم حراست وزارتخانه ارسال خواهد شد، کما اینکه تاکنون نیز برای اطلاع و اشرافیت این عزیزان و رعایت چارچوب ها و حساسیت های تعریف شده برای فعالیت حرفه ای ، اقدام به ارسال گزارشات اختصاصی شده است ( کل حوزه هوانوردی شامل گزارشات اختصاصی از ایرلاین، فرودگاه و سازمان هواپیمایی). رسانه ، مطالبه گر حقوق همگانی بوده و عدم توان یا تمایل برقراری تعامل موثر با آن، جای هیچ گلایه احتمالی (توسط مدیران ستادی و عملیاتی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی) و ادعای یک جانبه نگری و سایر موارد را باقی نخواهد گذاشت. 
- در خصوص وضعیت محوطه فرودگاهی، ترمینال ها و پارکینگ ها، توجه به موارد زیر پیشنهاد می گردد :
* وضعیت آسفالت جاده بین ترمینال های 1 و 2 با ترمینال 4و 6 ، مناسب نیست.
* کیوسک های ورودی و خروجی پارکینگ ها، نیاز  به زیباسازی فوری دارند ( آیا در قراردادهای واگذاری به این مهم پرداخته نشده است؟ آیا برنده قرارداد، با هر کیفیت و وضعیتی مجاز به خدمات رسانی است؟).
* ضرورت دارد که کیوسک های خروجی پارکینگ ها ، مجهز به مانیتور نشان دهنده هزینه باشند. نصب این مانیتورها، نه یک آپشن خدمات دهی، بلکه حق مسلم شهروندان استفاده کننده از خدمات، جهت اطلاع دقیق از هزینه محاسبه شده توسط دستگاه کارت خوان است).
* در ترمینال 2، پله برقی نصب شده با جهت حرکت به سمت پائین، مدت های مدیدی است که خراب می باشد. درست کردن این پله در اولویت است یا تاسیس آکواریم؟
* کارگاه ساختمانی جنب ترمینال یک (غرب ترمینال ) ، نیاز به پوشانده شدن توسط رول های گونی نما یا توری نما را دارد.
* روبروی ترمینال دو ، هیچ میل پرچم و یا پرچمی نصب نشده است(برخلاف ترمینال 1) . بنظر می رسد که حساسیت به مباحث هویتی ، توجیه کننده برنامه ریزی و اقدام فوری، برای این مورد باشد.
* با وجود آنکه تابوی ورود ممنوع موتور در ورودی ترمینال 6 نصب شده است، شاهد حضور موتور در محوطه باز بالای ترمینال می باشیم(احتمالا مربوط به کارکنان فروشگاه ها).
* شیرهای آب آبخوری های داخل ترمینال ها عموما نیاز به تنظیم مستمر شدت آب خروجی دارد.
*.....
- نظافت سرویس های بهداشتی(خصوصا سرویس فرنگی و استفاده برای معلولان)،نمازخانه ها و محوطه داخلی ترمینال ها ، نسبتا خوب و قابل قبول بود.
- از زحمات مدیریت ارشد ، همکاران و سایر کارکنان مهرآباد جهت خدمات رسانی مطلوب و همچنین توجه خاص به رفع مشکلات و پیگیری پیشنهادات اصلاحی، قدردانی می شود. 
 

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال
اخبار مرتبط
برچسب ها: پارکینگ مهرآباد ، پارکینگ های فرودگاه مهرآباد ، وضعیت پارکینگ های مهرآباد ، رسیدگی به پارکینگ های مهرآباد ، واگذاری پارکینگ های مهرآباد ، اجاره پارکینگ فرودگاهی ، بهسازی پارکینگ های فرودگاهی ، نون دونی پارکینگ فرودگاه ، تعمییر پارکینگ فرودگاه ، درآمد اختصاصی از پارکینگ فرودگاه ، میزان اجاره پارکینگ فرودگاه به تفکیک ، فساد ستیزی ، شفاف سازی قراردادهای اجاره پارکینگ ها ، ظرفیت پارکینگ فرودگاه ، استاندارد خدمات رسانی در پارکینگ فرودگاه ، پارکینگ فرودگاهی استاندارد ، هزینه پارکینگ فرودگاه ، رضایت از پارکینگ فرودگاه ، ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد ، مشکلات پارکینگ فرودگاه ، کمبود های پارکینگ فرودگاه ، واگذاری پارکینگ فرودگاه ، مطالبه گری عملکردی از شرکت فرودگاه ها ، انطباق عملکرد با برنامه در شرکت فرودگاه ها ، چالش های شرکت فرودگاهها ، درآمدهای اختصاصی شرکت فرودگاهها ، سرفصل درآمدهای اختصاصی ، نظارت بر طرح های عمرانی شرکت فرودگاهها ، تحلیل هزینه فایده تاسیس فرودگاه ، فرودگاه سازی سیاسی ، اولویت های فعالیتی در شرکت فرودگاه ، انتصابات در شرکت فرودگاهها ، میزان رعایت استانداردها در شرکت فرودگاهها ، تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاهها ، سیاوش امیرمکری ، پاسخگویی از شرکت فرودگاهها ، مطالبه گری از شرکت فرودگاهها ، ارزیابی عملکرد مدیرعامل شرکت فرودگاهها
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
1
گزارش خوبی بود. ممنون
ناشناس
France
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
تا حالا از این زاویه به فرودگاه مهرآباد نگاه نکرده بودم. موقع ورود به فرودگاه یا با تاکسی تلفنی وارد می شویم و یا آنقدر درگیری برای پیدا کردن فوری جای پارک داریم که این نکته ها و مشکلات را نمی بینیم. موقع خروج هم آنقدر عجله داریم که باز متوجه این مشکلات نمی شویم
محمدی اصل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
1
این تصاویر اگر منصفانه گرفته شده باشند، نشان دهنده عمق یک فاجعه هستند. یعنی ظاهر رو درست کن، هیچ مشکلی نیست که باطن خراب باشد.
وجود چنین بینشی در فعالیت های هوانوردی و خصوصا بخش مدیریت فرودگاهی، می تواند فاجعه بار باشد.
با تشکر از شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین