پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
جمعه 11 آبان ماه 1397 برای انجام پاره ای امور، توفیق حضور در فرودگاه بین المللی مهرآباد ؟؟؟ را پیدا کردیم. به رسم کنجکاوی های خبرنگارها، به چند نقطه سرک کشیدیم و گزارش تصویری زیر، همراه با توضیحات ارایه شده، مشاهدات ما از وضعیت این فرودگاه بود(گزارش قبلی در 13 آبان 1396 تهیه و منتشر شده بود). فرودگاهی که دو بند از مراسم افتتاحیه باند بتنی 29 راست آن را، افتتاح مرکز تجاری به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع در ترمینال ۲ و ایجاد فضای سبز جدید مقابل ترمینال ۲ و ۴ و ۶ به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع و اصلاح مسیر دسترسی به ترمینال ها ، تشکیل داده بود. امیدواریم این بار،روابط عمومی محترم شرکت فرودگاه ها ، روزه سکوت را شکسته و در مقام پاسخگویی و تعامل با رسانه برآید.
شعار سال:
جمعه 11 آبان ماه 1397 برای انجام پاره ای امور، توفیق حضور در فرودگاه بین المللی مهرآباد ؟؟؟ را پیدا کردیم. به رسم کنجکاوی های خبرنگارها، به چند نقطه سرک کشیدیم و گزارش تصویری زیر، همراه با توضیحات ارایه شده، مشاهدات ما از وضعیت این فرودگاه بود. فرودگاهی که دو بند از شوی افتتاحیه باند بتنی 29 راست آن را ، افتتاح مرکز تجاری به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع در ترمینال ۲ و ایجاد فضای سبز جدید مقابل ترمینال ۲ و ۴ و ۶ به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع و اصلاح مسیر دسترسی به ترمینال ها ، تشکیل داده بود. امیدواریم این بار،روابط عمومی محترم شرکت فرودگاه ها روزه سکوت را شکسته و در مقام پاسخگویی و تعامل با رسانه برآید (روابط عمومی محترم، لطفا اخبار مرتبط با گزارش حاضر که در زیر صفحه منعکس شده است را مطالعه بفرمایند. حتی تماس تلفنی نیز با کارشناس رسانه ای آن اداره، برقرار گردیده و قول شفاهی بررسی و اظهار نظر داده شده بود. اما نتیجه، مثل همیشه ،تداوم سکوت است).

پاسخگویی و تعاملاتی که اگر بوجود نیاید، سایر گزارشات و نقدها با مخاطب قرار دادن مقام عالی وزارت ، کمیسیون عمران مجلس ، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات ، تهیه و منتشر خواهد شد. 

ساعت 6 صبح 11 آبان ماه 1397 : هواپیمایی وارش به تابلوی راهنمای ترمینال ها اضافه شده است. در رسم خط نام انگلیسی کلیه ایرلاین ها تنها در حرف اول نام، از حروف بزرگ استفاده شده ، اما برای هواپیمایی وارش، کلیه حروف بصورت بزرگ نوشته شده است. شاید بتوان این تابلوی راهنما را بنوعی پیشانی مهرآباد محسوب نمود(عدم رعایت اصل یکنواختی در بدو ورود به مهرآباد).



در تصویر زیر می توان بشکل واضح تری این کم دقتی را ملاحظه نمود.



تکرار کم دقتی بالا ، در نگارش نام هواپیمایی آتا(ATA Air) روی تابلوهای زمینی راهنمای ترمینال ها نیز مشاهده می شود(هر دو تابلوی مقابل پارکینگ طبقاتی جدید التاسیس در محوطه منتهی به ترمینال یک و دو).




آیا رها سازی این کابل برق فشار قوی بدین صورت امنیت دارد؟ اگر بلی،آیا جنبه زیبایی و ظرافت کار رعایت شده است؟


سال هاست که این چند قطعه سنگ شکسته شده در کنار پارکینگ مسقف قدیمی ترمینال 2، به همین صورت رها شده اند. در کنار 2700 متر مربع فضای سبز،آیا روا نبود که با هزینه کردن چند صد هزار تومان ناقابل ، دستی به سر این بخش می کشیدید؟
مسبوق به سابقه بودن ،تذکر در خصوص این مشکلات را می توانید در گزارش انعکاس یافته قبلی توسط همین پایگاه ببینید( اینجا)


اگر شرکت محترم فرودگاه ها یا مدیرکل معزز فرودگاه مهرآباد ناراحت نمی شوند، حاضریم با هزینه رسانه این بخش را ترمیم کنیم.


آیا ایمنی مسافران با این وضعیت رها شدگی سیم های برق، در خطر نیست؟ 



از هر چه بتوان گذشت، از مخاطرات ایمنی نمی توان گذشت و کوتاه آمد. مشابه این وضعیت نابسامان در 13 آبان 1396(یکسال قبل) تذکر داده شده و مورد انتقاد قرار گرفته بود. آیا ضرورت داد که در 13 آبان ماه سال بعد(1398)، مجددا تذکر بدهیم؟


مدیر عامل محترم شرکت فرودگاه ها یا مدیرکل محترم فرودگاه مهرآباد توضیح دهند که از عمر این سازه، چقدر می گذرد؟؟؟ علت تخریب سازه چیست؟ بازی بچه ها یا بیل باغبان های زحمت کش؟؟؟ شاید هم اهمال پیمانکاران و یا ضعف نظارتی؟؟؟ 
باور بفرمایید که با دیدن این وضعیت، نسبت به باند 29 راست مهرآباد هم دلچرکین شده ایم.


مترو یا پیشانی دیگر مهرآباد،تا به کی باید بدین صورت باشد؟ وضعیتی متشابه را در یک سال پیش تذکر داده بودیم( اینجا). لطفا بفرمایید آیا لازم است در 13 آبان 1398 نیز گزارشی در این خصوص تهیه کنیم ؟؟؟


اگر گفتید 13 آبان 1396 در این قسمت چه چیزهایی وجود داشت، جایزه دارید(راهنمایی : می توانید گزارش پارسال را ملاحظه کنید).



یاد آقای آخوندی افتادیم . یادش بخیر ، رفتار احترام آمیزی؟؟؟ که وزیر مملکت در مقابل پرسش یک شهروند خانم در خصوص هزینه های کمرشکن پارکینگ فرودگاه ها ، از خود نشان دادند(آنهم مقابل دوربین) .


نوبتی هم باشد، نوبت آقای عابدزاده سازمان هواپیمایی کشوری و روابط عمومی محترم آن،جناب آقای جعفرزاده می رسد. جلوی درب سازمان هواپیمایی کشوری چه خبر است؟ چرا اینقدر تمییز می باشد؟؟؟


نمای نزدیک تر از تمییزی درب سازمان هواپیمایی کشوری(چند وقتی است که ورود به سازمان از 100 متر جلوتر صورت می گیرد و این درب ، بسته می باشد).

خوشحال خواهیم شد، دوستان منت نهاده و بنده نوازی کرده و چند خطی توضیح در خصوص تصاویر بالا ، به افکار عمومی بدهند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
اگه از سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه ها توضیحی کتبی فرستاده شد، من اسمم را می گذارم، جناب خان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین