پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۴۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
روز جمعه 12 آبان 1396،برای بدرقه دوستانی عزیز،گذارمان به فرودگاه مهرآباد و ترمینال دو فرودگاه افتاد. پرواز ساعت 7 و 15 دقیقه معراج به مقصد مشهد مقدس . اما تصاویر صبحگاهی فرودگاه ،چندان دلچسب نبود. ناگفته نماند که بدلیل رعایت مقررات در محوطه فرودگاه، از تصویر برداری بسیاری از صحنه های نازیبا، خودداری شد. کاش می شد ، همیشه فرودگاه مهرآباد را در وزن مهرآباد دید. فرودگاه مهرآباد،نماد قدمت و نهاد خدمت.

شعارسال: روز جمعه 12 آبان 1396،برای بدرقه دوستانی عزیز،گذارمان به فرودگاه مهرآباد و ترمینال دو فرودگاه افتاد. پرواز ساعت 7 و 15 دقیقه معراج به مقصد مشهد مقدس . اما تصاویر صبحگاهی فرودگاه ،چندان دلچسب نبود. ناگفته نماند که بدلیل رعایت مقررات در محوطه فرودگاه، از تصویر برداری بسیاری از صحنه های نازیبا، خودداری شد. کاش می شد ، همیشه فرودگاه مهرآباد را در وزن مهرآباد دید. فرودگاه مهرآباد،نماد قدمت و نهاد خدمت. تصویر مقابل ، بخشی از بنر نازیبا و فرسوده الصاق شده به دیوار متروی محوطه ترمینال یک و دو فرودگاه مهرآباد است.



تصاویر زیر، نشان دهنده عدم اهتمام جدی در نظافت محوطه فرودگاه مهرآباد است. شاید هم کم توجهی شهروندان، باعث زیر سوال رفتن، زحمات کارکنان خدوم در صبح جمعه شده باشد.

و باز هم محوطه آلوده به زباله های بزرگ و کوچک ، خصوصا فیلتر سیگار

جای تعجب دارد که ترمینال برق ، چرا اینگونه رها شده است؟ چه کسی پاسخگوی خطرات احتمالی است؟

نمایی نزدیک از بی دقتی در نورپردازی محیطی؟ این مورد، مسلما کار شهروندان و مسافران پرواز نمی تواند باشد.

عملیات عمرانی در کنار مترو با بدسلیقی تمام عیار. نظر شما چیست؟

شعاری زیبا برای فرودگاه مهرآباد . اما در عمل، چیز دیگری مشاهده می شود.

نشست پیاده راه کنار مترو. واقعا چرا؟

نمایی دیگر از فرونشست پیاده راه و شکستن سنگ فرش

نازیبایی و غیر متقارن بودن تابلوهای دفاتر زیر پارکینگ شماره دو. ایا هم سطح کردن و ساماندهی این تابلوها،کار دشواری است؟

نمایی نزدیک از تابلوها. تنها تابلوی بانک سامان و بانک پاسارگاد قابل تحمل و توجه بود.

طبقه سوم پارکینگ شماره دو و درب آسانسور . بدلیل رعایت مقررات فرودگاهی، از سایر نماها و ناهنجاری ها، تصویر برداری نشد. لازم بذکر است که درب این آسانسور در حدود یکی دو ماه قبل خراب بود و بلاتکلیفی مسافران پیاده شده در طبقه سوم(همراه با چمدان های سنگین)، خودش داستان خاص خود را داشت. الحمدالله ، در روز جمعه ،آسانسور سالم بود و سرویس رسانی لازم را داشت.

جعبه نان خشک کنار درب آسانسور را به فال نیک صرفه جویی و مدیریت ضایعات بگیریم یا کم توجهی و سهل انگاری؟

شکستگی زیر درب آسانسور، واقعا در حدی است که می تواند سکندری ایجاد نموده و حادثه ساز شود.

این هم از پارکینگ جدید التاسیس . کاری نداشتیم ، فقط از روی کنجکاوی سری به آنجا زدیم. دو ردیف ستون آهنی در هر طبقه اضافه شده است. سوژه جالبی که شاید لازم باشد در آینده بدان بپردازیم(به نقل از یکی از کارکنان پارکینگ ، لرزش داشت با این کار جلو لرزش ها گرفته شد. سوال اینجاست که مهندس مشاور در محاسبه اشتباه کرده بود یا پیمانکار؟ ناظر کارفرما و عامل چهارم پروژه،کجا بودند؟).

تصویری زیبا و تمیز از شعبه یا باجه بانک پاسارگاد، اندکی حس زیبایی شناسی ما را تحریک کرد. ممنون از پاسارگاد(بانک پاسارگاد) که در این شرایط و با این نظم ، حضور دارد .

تصاویر بالا ، تنها برخی از کاستی ها و نازیبایی هایی بود که با کمترین هزینه ، قابلیت اصلاح و بهبود دارند. آرزو مند روزی هستیم که انعکاس دهنده شایستگی ها ، توانمندی ها و زیبایی های فرودگاه مهرآباد به افکار عمومی باشیم . کاش همیشه فرودگاه مهرآباد ، نماد قدمت و نهاد خدمت باشد.


اختصاصی شعارسال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
1
اولین جایی که در وقت ورود به شهر میبینید اگر با هواپیما سفر کنید فرودگاه است جایی که ذهنیت شهر را برای شما میسازد اگر تمیز و مدرن باشد شهر مدرن است و اگر کثیف باشد ...
باید به این نکات بیشتر دقت کنیم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین