پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۳۶۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
یک عضو مجمع نمایندگان تهران با اشاره به جلسه این مجمع با فرماندار و تعدادی از اعضای شورای شهر پایتخت از پیگیری فرمانداری برای حل مشکلات مردم منطقه ۲۱ تهران خبر داد.

شعارسال: سیده فاطمه ذوالقدر ، با اشاره به نشست مجمع نمایندگان تهران در فرمانداری اعلام کرد: اخیراً به‌همراه تعدادی از نمایندگان عضو مجمع نمایندگان تهران از سرای محله و بخش‌های مختلف منطقه ۲۱ تهران بازدید کردیم که در این بازدید فرمانداری تهران نیز ما را همراهی می‌کرد و جلسه روز گذشته نیز در راستای بررسی مسائل و مشکلات مردم این منطقه شهرداری تهران برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که علاوه بر نمایندگان تهران، فرماندار و معاونت‌های مختلف فرمانداری، تعدادی از اعضای شورای شهر پایتخت نیز حضور داشتند، درباره مشکلات و معضلات مردم منطقه ۲۱ تهران بحث و بررسی شد که در این راستا شاید عمده مشکل مردم این منطقه همجواری با فرودگاه مهرآباد عنوان شد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با بیان این‌که مردم منطقه ۲۱ تهران مشکلات بسیاری به‌دلیل قرار گرفتن فرودگاه مهرآباد در این منطقه دارند، گفت: در جریان بازدید نمایندگان تهران، مردم این منطقه مکرر درباره این مشکلات صحبت کردند و تاکید داشتند که عمده مشکل‌شان آلودگی صوتی ناشی از نشست و برخاست هواپیماها در فرودگاه مهرآباد است که پس از بررسی‌های متعدد و هماهنگی با مسئولان این فرودگاه مقرر شد که پروازهای این فرودگاه از ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح متوقف شود.

او ادامه داد: همچنین مسئله کارخانه‌ها و واحدهای بزرگ تولیدی در این منطقه نیز ازجمله مشکلات مردم منطقه ۲۱ بود که درصد آلایندگی بالایی دارند و در نتیجه این جلسه مقرر شد از صاحبان این کارخانه‌ها و مسئولان بخواهیم هر چه سریع‌تر به فکر انتقال کارخانه‌ها به مکانی مناسب باشند.

نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به برخی دیگر از معضلات و مشکلات اجتماعی مردم منطقه ۲۱ تهران تاکید کرد: مسائلی همچون مشکلات امنیتی منطقه نیز در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

عضو فراکسیون امید مجلس یادآور شد: علاوه بر این، مسئله آب و فاضلاب، برق‌رسانی و گازرسانی در این منطقه نیز در جلسه مورد بحث قرار گرفت و معاونت‌های مربوطه در فرمانداری تهران در این رابطه پاسخ‌هایی ارائه کرده و مقرر شد که این مشکلات را پیگیری کنند.

ذوالقدر در پایان تصریح کرد: از جمله دیگر مسائل مورد بحث در این جلسه مشکلاتی بود که در پی سکونت تعدادی از مهاجران عراقی از زمان جنگ ایجاد کرده و بعضاً خانه‌ها و زمین‌هایی که در آن سکونت دارند، مشکل سند دارد که معاونت مربوطه در فرمانداری تهران مسئول رسیدگی به این مشکل شد.

محمدجواد فتحی، مصطفی کواکبیان، محمود صادقی، پروانه مافی، سیده فاطمه ذوالقدر از جمله نمایندگان حاضر در این جلسه بوده و ناهید خداکرمی و افشین حبیب‌زاده نیز ازجمله اعضای شورای شهر پایتخت در این جلسه در فرمانداری تهران بودند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایرلاین پرس، تاریخ انتشار: 16آبان1396 ، کدخبر: 23675: www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین