پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور با اشاره به افتتاح مترو فرودگاه مهرآباد گفت: طرح تحول خدمات فرودگاهی به صورت آزمایشی در دو فرودگاه مهرآباد و مشهد به بهره‌برداری رسید.

شعار سال: رحمت الله مه‌آبادی در مراسم افتتاح پروژه های توسعه فرودگاه مهرآباد گفت: طرح تحول ساختار فضای کشور با ایجاد ۷ هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه هوایی، یکطرفه کردن راه ها و استفاده از فناوری راه ها در راه های هوایی حدود ۱۰ روز پیش به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه امروز طرح تحول خدمات فرودگاهی به صورت آزمایشی در دو فرودگاه مهرآباد و شهید هاشمی نژاد مشهد افتتاح شد، افزود: ۴۰ میلیارد تومان در طرح های تحول خدمات فرودگاهی برای این دو فرودگاه هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور با اشاره به اینکه این مرکز لندساید و ایرساید فرودگاه را از طریق دوربین های نظارتی تحت پوشش قرار می دهد، اظهار داشت: این طرح از تخلفات احتمالی جلوگیری کرده و به بررسی و رفع گلوگاه های خدمات رسانی می پردازد.

مه‌آبادی ادامه داد: نمایندگانی از حراست سپاه، نیروی انسانی، فرودگاه و بخش های دیگر در مرکز نظارت تصویری مهرآباد حضور دارند. مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور با اشاره به اینکه فردا سه شنبه مترو فرودگاه مهرآباد هم به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: اصلاح و تعویض تابلوهای راهنمای مسافر در ترمینال ها، راه‌اندازی ۴ دستگاه پله برقی و آسانسور و افتتاح سامانه ارسال خودکار طرح پرواز از دیگر پروژه های افتتاح شده است.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1394، کد مطلب: 3580328:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین