پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۳۰
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دلیل تاخیر در برخی پروازهای امروز را شرایط بد آب و هوایی در برخی شهرها عنوان کرد.

شعار سال: شاهرخ نوش‌آبادی با بیان اینکه ممکن است پروازهای برخی شهرهای کشور لغو شده یا تاخیر داشته باشد، اظهارکرد: از روزهای گذشته در برخی شهرهای کشور با مشکل آب و هوا روبرو بودیم و به همین دلیل ممکن است برخی پروازها با تاخیر مواجه شود.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در پروازهای کشور در آستانه نوروز وجود نداشته و امیدواریم در روزهای آینده نیز همین روند ادامه داشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی فرودگاه مهرآباد درباره تاخیرهای هفت ساعته یکی از شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز، تصریح کرد: مشهد از جمله شهرهایی است که از روزهای گذشته مشکل آب و هوا داشته و به همین دلیل پروازهای این شهر کمی با مشکل مواجه شده است.

به گفته نوش‌آبادی، تاخیر در پروازهای فرودگاه هاشمی‌نژاد مربوط به شرکت هواپیمایی خاصی نیست و به دلیل مشکلات جوی همه ایرلاین‌ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاريخ انتشار: 28 اسفند 1394، کد خبر: 94122817114 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین