پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
افراد بیمار در جامعه ما جای رشد بیشتری دارند، بیشتر دیده می شوند تا آدم های حسابی و سالم و اینها بعد از زمانی ملاک و مرجع بسیاری از نوجوانان و جوانان برای تعیین اهدف و ارزش های زندگی می شوند.

شعارسال: اگر اهل اینستاگرام باشید، احتمالاً پیج تیمارستان را می شناسید. این پیج شما را با افرادی آشنا می کند که اغلب دچار اختلال شخصیت خودشیفته، نمایشی (هیستریونیک) یا مرزی و یا ترکیبی از این سه هستند. خودشیفته ها سعی دارند خود را افرادی ثروتمند و یا به قول خودشان لاکچری معرفی کنند. از مهمانی ها و رستوران ها و ماشین های شان فیلم می گیرند و به مخاطبان خود القاء می کنند که در شرایطی رویایی زندگی می کنند که در مخیله بیننده هم نمی‌ گنجد.

زنان هیستریونیک (نمایشی) در زننده ترین حالت ممکن خود را به نمایش می‌ گذارند و عشوه های مصنوعی و نچسب را از خود بروز می‌ دهند. اغلب آنها به قدری عمل زیبایی انجام داده اند که حتی تقارن صورتشان به هم خورده است و حالتی غیرعادی پیدا کرده اند. اشخاص بردر لاین (مرزی) هم که دچار اختلال در هویت هستند یک روز از سیاه مستی خود فیلم می گیرند و روز دیگر از شرکت در مراسم عزاداری. یکی همه چیز را با هم می خورد و فیلم می گیرد و دیگری از قماربازی هایش می گوید. اما قسمت تلخ و دردناک ماجرا این است که این افراد هر کدام چند صد هزار بلکه یک یا دو میلیون نفر فالوور دارند و اغلب از راه تبلیغات درآمد خوبی هم کسب می کنند. این نشان از حال خراب جامعه ما دارد، به این معنا که افراد بیمار در جامعه ما جای رشد بیشتری دارند، بیشتر دیده می شوند تا آدم های حسابی و سالم و اینها بعد از زمانی ملاک و مرجع بسیاری از نوجوانان و جوانان برای تعیین اهدف و ارزش های زندگی می شوند.

اتفاقاً پیچی هم در اینستاگرام وجود دارد به نام آدم حسابی ها که افراد فرهیخته جامعه را معرفی می کند می توانید ببینید چقدر مخاطب کمتری نسبت به کسی دارد که از خریدها و قلیان کشیدن هایش هر روز فیلم می گذارد. جامعه‌ای که ارزش‌های سالم و انسانی اش روز به روز افول کند، افرادی با نازلترین کیفیات انسانی تبدیل به اسطوره هایش می‌ شوند. این جامعه دارد افراد برجسته و سالم خود را زنده به گور می کند و بیمار ترین ها را به اوج می ‌رساند، این یعنی فروپاشی اخلاقی جامعه!

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری آبتاب، تاریخ انتشار: 4اردیبهشت1397 ، کدخبر: 2235: www.abtaab.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین