پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
از سال ۸۴ تاکنون ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار مصدوم تصادفات رانندگی داشته‌ایم که از این میزان ۲۷۷ هزار نفر کشته شدند.
شعارسال: سردار تقی مهری (رییس پلیس راهور ناجا) در دومین یادبود قربانیان سوانح ترافیکی درباره پویش مردمی "با احتیاط میرانم" گفت: یکی از اقدامات فرهنگ ترافیک، پویش‌های مردمی است که برای آگاهسازی و از بین بردن زمینه‌های پرخطر ترافیکی از آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به آمار جانباختگان و مصدومان سوانح رانندگی طی سالهای گذشته گفت: از سال ۸۴ تاکنون ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار مصدوم تصادفات رانندگی داشته‌ایم که از این میزان ۲۷۷ هزار نفر کشته شدند.

وی تاکید کرد: در تصادفات رانندگی یکی از قشرهایی که بیشترین صدمه را می‌بینند، کودکان هستند و این پویش برای حمایت از. کودکان است.

رییس پلیس راهور ناجا در پاسخ به این سوال که در حوادث اخیر اتوبوس‌های بین شهری و کامیون‌ها و تریلی‌ها سهم بیشتری در تصادفات جاده‌دای داشتند، گفت: در حال حاضر خودروهای سواری و شخصی بیشترین تردد را در جاده‌های کشور دارند و سهم کامیون و اتوبوس نسبت به خودروهای شخصی در تصادفات کمتر است.

سردار مهری با بیان اینکه ۸ درصد جانباختگان تصادفات رانندگی کودک هستند، تصریح کرد: با سایر دستگاه‌های مربوطه پیگیریم که صندلی کودک در خودروها اجباری شود و از خودروسازان خواسته‌ایم که جایی برای صندای کودک درنظر بگیرند.

وی در پایان گفت: ۳۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز داریم که حدود ۲ هزار مورد آنها در اطراف شهرهاست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 12 مهر 1397 ، کدخبر: 676011 ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین