پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۵۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۹
رئیس پلیس راه کشور در خصوص استانهایی که بیشترین میزان تصادافات در آن رخ می دهد گفت: استان های فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و آذربایجان غربی ۵ استانی است که در تابستان سال جاری دارای بیشترین متوفی در حوزه برون شهری بوده است.

شعارسال: سردار محمد حسین حمیدی عنوان کرد: برابر آمار سازمان پزشکی قانونی در تیرماه امسال در میزان جان باختگان یک روند افزایشی داریم و میزان جان باختگان در حوزه برون شهری افزایش داشته است، البته در حوزه تصادفات درون شهری روند رو به کاهشی را شاهد هستیم.

طی هفته های اخیر و با آغاز تعطیلات تقویمی، شاهد افزایش ترددها و سفرهای تابستانی به ویژه در محورهای شمالی هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۶۶ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق افتاده است، عنوان کرد: واژگونی در صدر تصادفات است.

اصفهان، خراسان رضوی، فارس(شمالی)، آذربایجان شرقی و سمنان؛استان های دارای بیشترین وقوع تصادفات از نوع واژگونی هستند. در واقع از مجموع ۵ هزار و ۵۳۶ فقره تصادفات، ۲ هزار و ۲۳۱ فقره معادل ۳۹ درصد از تصادفات در این ۵ استان به وقوع پیوسته است.

رئیس پلیس راه کشور با طرح پیشنهاداتی خاطر نشان کرد: تقویت حضور میدانی تیم های امداد و نجات، اورژانس، راهداری و ... در نیمه دوم شهریور، توقف عملیات عمرانی راه ها به ویژه در محورهای پرتردد از نیمه دوم شهریورماه تا پایان این ماه در حوزه برون شهری و از ابتدای مهرماه تا ۱۵ مهر ماه در حوزه درون شهری می تواند در کاهش تصادفات و جان باختگان موثر واقع شود.

حمیدی عنوان کرد: نوسازی، ترمیم، افزایش علائم راهنمایی و رانندگی در محدوده های پرخطر و عمرانی و پوشش مضاعف محدوده های ۳۰ کیلومتری شهرها توسط دستگاه های خدماتی و امدادی نیز از راهکارهای کاهش جانباختگان و تصادفات است.

او تأکید کرد: احداث توقفگاه و استراحتگاه های کم هزینه در طول مسیر و جاده برای رانندگان از عوامل اصلی در کاهش تصادفات است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری اسکان ، تاریخ انتشار: 6 شهریور 1397 ، کدخبر: 13611، www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
خب یکم به جاده های این استان ها توجه کنید تصادفات کمتر بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین