پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح‌های انضباطی و برخورد با تخلفات حادثه‌ساز از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: اجرای این‌گونه طرح‌ها در یک سال گذشته سبب کاهش ۱۵ درصدی تصادفات منجر به فوت در تهران شده است.
شعارسال:فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح‌های انضباطی و برخورد با تخلفات حادثه‌ساز از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: اجرای این‌گونه طرح‌ها در یک سال گذشته سبب کاهش ۱۵ درصدی تصادفات منجر به فوت در تهران شده است.

سردار حسین رحیمی عصر امروز در دیدار با محمدحسین مقیمی استاندار تهران با اشاره به اجرای طرح‌های انضباطی و برخورد با تخلفات حادثه‌ساز از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار داشت: اجرای این‌گونه طرح‌ها در یک سال گذشته سبب شده ضمن کاهش 15 درصدی تصادفات منجر به فوت در تهران، شاهد افزایش آرامش مردم در جامعه نیز باشیم.

وی ادامه داد: اقدامات نیروی انتظامی در بخش‌های آگاهی‌بخشی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس فتا و اطلاعات و امنیت با رویکردی برنامه‌محور و اتخاذ عملکرد تهاجمی‌ در برخورد با مجرمان حرفه‌ای و باسابقه سبب کاهش بسیاری از جرایم خشن در تهران شده است.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت افزود: تهران ام‌القرای جمهوری اسلامی در اجرای بسیاری از طرح‌ها و عملیات‌هاست، از این‌رو نیروی انتظامی در بدنه دولت همواره تلاش دارد تا با ایجاد امنیت گام‌های اساسی در حوزه‌های عمران و آبادانی بردارد و به عنوان الگویی برای سایر شهرها عمل کند.

رحیمی همچنین با اشاره به برخورد جدی نیروی انتظامی تهران در جلوگیری از انجام اقدامات سازمان‌یافته تصریح کرد: اقدام پلیس پیشگیرانه در احیای ظرفیت‌ها، پلیس اطلاعات و امنیت در برخورد با مسائل ضدامنیت و تلاش سایر بخش‌های نیروی انتظامی در کنار هم سبب شده تا امروز اصناف از اقدام و عملکرد پلیس رضایت 100 درصدی داشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار11شهریور 97، کد خبر: 1818781،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
خداروشکر م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین