پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: سه هزار و 450 خودروی امدادی در طرح زمستانی به کار گرفته شده‌ است و روزانه چهار هزار و 425 نفر از امدادگران در پایگاه‌های هلال احمر حضور دارند.

شعار سال: شاهین فتحی روز پنجشنبه در رزمایش طرح ترافیکی زمستانه افزود: امسال توان هلال احمر برای طرح زمستانی افزایش یافته است. در زمستان امسال هزار و 245 پایگاه در سراسر کشور ساماندهی شده و با حضور نیروهای متخصص و توزیع تجهیزات مناسب در بین آنها در آمادگی کامل برای طرح زمستانه قرار داریم.
وی ادامه داد: امسال 24 بالگرد هلال احمر نیز در سراسر کشور مستقر شده است.
فتحی بیان کرد: جمعیت هلال احمر با تکیه بر نیرو‌های جوان و داوطلب توانسته در تمام حوادث کشور حضور به موقع و اثرگذار داشته باشد.
وی افزود: سال گذشته از نظر نوع حوادث جزو پر تنوع‌ترین سال‌ها بود و تقریبا تمام حوادث طبیعی در کشور رخ داد و هلال احمر در تمام این حوادث حضور داشت و سربلند بیرون آمد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر اظهار داشت: امداد و نجات هلال احمر در همه حوادث حضور فعال دارد و حتی در حوادثی که متولی خاصی ندارد مثل کویر، جنگل و کوهستان، سازمان امداد و نجات حضور داشته و اقدام به امدادرسانی به هموطنان کرده است.
فتحی گفت: تلفن ملی 112 هلال احمر به طور شبانه روزی آماده دریافت اطلاعات برای امداد رسانی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 22 آذر 97، کد مطلب: 293802:www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین