پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۱۷۷۴۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
استاندار تهران با بیان اینکه در کشوری قرار داریم که در معرض حوادث و بلایا قرار دارد، اظهار داشت: ایران جزو چهار کشور بلاخیز آسیا است و از ۳۱ نوع حادثه و شرایط اضطراری که در دنیا مشاهده می‌شود، ۲۵ نوع حادثه و شرایط اضطرار در تهران وجود دارد.

شعار سال: رزمایش مشترک طرح زمستانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با مشارکت ارگان های مرتبط شهری مانند فرمانداری تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مرکز اورژانس، هلال‌احمر، آتش‌نشانی، راهداری، مدیریت بحران، تاکسیرانی و... صبح امروز در بوستان ولایت برگزار شد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با بیان اینکه در کشوری قرار داریم که در معرض حوادث و بلایا قرار دارد، اظهار داشت: ایران جزو چهار کشور بلاخیز آسیا است و از ۳۱ حادثه و شرایط اضطراری که در دنیا مشاهده می‌شود، ۲۵ حادثه و شرایط اضطرار در تهران وجود دارد.

استاندار تهران تصریح کرد: در این رزمایش در پی این هستیم که بتوانیم با هماهنگی و بسیج همه امکانات در آستانه فصل سرما شرایط را فراهم می‌کنیم تا حداقل سختی برای مردم به وجود بیاید.

وی گفت: اگر امروز شهرداری با تمامی امکانات و تکنولوژی‌های روز دنیا اعلام آمادگی کرده که بتوانیم شش هزار لیتر آب در دقیقه از حفره‌ها خارج کنیم، اگر پلیس اعلام آمادگی کرده بود که با تمام توان و ظرفیت از ابتدای بارندگی، برف یا شرایط لغزندگی، شاهد کاهش حوادث و تلفات انسانی در شهر بزرگ تهران باشیم، اگر هلال‌احمر و اورژانس با همه امکانات پای کار آمده، نشان‌دهنده این است که این وفاق و همدلی در این شرایط برای کشور مهیا شده است.

وی متذکر شد: انشاالله بتوانیم شرایطی را در تهران فراهم کنیم که الگویی برای کلان شهرهای دیگر باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 29 آذر 97، کد مطلب: 13970929000136:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0
0
خدا همه کشور را از شر بلا و شر دور نگهداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین