پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
سرهنگ علیرضا حسین زاده پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال مبنی بر علت اختلاف آماری مصدومان و فوتی های تصادفات جاده ای از سوی پلیس راه با اورژانس و هلال احمر، اظهار کرد: اختلاف آماری به علت تعریف هایی است که هر دستگاه از مراجعه کنندها و مصدومان دارد، اعلام می شود.

شعارسال: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی گفت: آمار دقیق مصدومان و فوتی ناشی از حوادث رانندگی از طریق پلیس پیگیری شود.

 سرهنگ علیرضا حسین زاده پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال  مبنی بر علت اختلاف آماری مصدومان و فوتی های تصادفات جاده ای از سوی پلیس راه با اورژانس و هلال احمر، اظهار کرد: اختلاف آماری به علت تعریف هایی است که هر دستگاه از مراجعه کنندها و مصدومان دارد، اعلام می شود.

حسین زاده افزود: براساس تعریف پلیس مصدوم به کسی گفته می شود که از محل حادثه به بیمارستان منتقل و تحت مدوار قرار می گیرد اما برخی پس از تصادف برای بررسی وضعیت جسمی و روحی خود به مراکز درمانی مراجعه می کنند که از نظر پلیس مصدوم نیستند.

وی تصریح کرد: بنابراین افرادی که پس از تصادف، شخصا به مراکز درمانی مراجعه می کنند، در لیست آماری اورژانس قرار می گیرند.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: تاکنون چندین نوبت مسئله اختلاف آماری در کمیسیون ایمنی مطرح و خواستار آن شده ایم تا یک نهاد به عنوان مرجع آمار تصادفات جاده ای را اعلام کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10آذر 1397 ، کدخبر:4472758 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
م.م77
باید به این سمت بریم که جاده هامون رو هم به سمت استاندار شدن پیش ببریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین