پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
اتوبوس تهران - کرمان در کیلومتر ۴۰ آزادراه کاشان به نطنز، ورودی بادرود براثر بی احتیاطی، پس از برخورد با پشت کامیون حامل سوخت، واژگون و در لاین مخالف دچار آتش سوزی شد.که متاسفانه به دنبال آن ۱۹ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند. این اتوبوس مسافربری متعلق به شرکت تعاونی شماره هفت بوده از تهران به کرمان در حال حرکت بوده است.

شعارسال: اتوبوس تهران - کرمان در کیلومتر ۴۰ آزادراه کاشان به نطنز، ورودی بادرود بر اثر بی احتیاطی، پس از برخورد با کامیون حامل سوخت، واژگون و در لاین مخالف دچار آتش سوزی شد.

 اتوبوس تهران - کرمان در کیلومتر ۴۰ آزادراه کاشان به نطنز، ورودی بادرود براثر بی احتیاطی، پس از برخورد با پشت کامیون حامل سوخت، واژگون و در لاین مخالف دچار آتش سوزی شد. این اتوبوس مسافربری متعلق به شرکت تعاونی شماره هفت بوده از تهران به کرمان در حال حرکت بوده است و در این منطقه پس از برخورد با تانکر حمل سوخت واژگون شده و در باند مخالف آتش گرفته است.

روابط عمومی اورژانس کشور زمان وقوع این حادثه را ساعت ۲۳:۱۵ دوشنبه شب (۲۶ شهریور) در جاده کاشان، ۲۵ کیلومتری شهرستان نطنز اعلام کرده است.

بر اساس اخبار اولیه مصدومین اعزامی تا این لحظه حدود ۱۹ نفر بوده است.

اسامی کامل مصدومان حادثه به شرح زیر می باشد:

ردیف

نام و نام خانوادگی

مرکز درمانی

۱

محمد رضا رییسی عزت آبادی

شهید بهشتی کاشان

۲

مجید وهابی

شهید بهشتی کاشان (ترخیص شده)

۳

حسین مصدق

شهید بهشتی کاشان(ترخیص شده)

۴

مریم شهریاری مزرعه شاهی

شهید بهشتی کاشان

۵

ابوالفضل مطهری مقدم

شهید بهشتی کاشان

۶

مهران میدانی

شهید بهشتی کاشان

۷

مریم راز نهان

فاطمیه بادرود

۸

شمس الله صافی زاده

فاطمیه بادرود

۹

پیمان بادفر

فاطمیه بادرود

۱۰

پژمان دوری

فاطمیه بادرود

۱۱

طاهره پور محمد حسینی

فاطمیه بادرود

۱۲

امیر عباس جمالی زاده

فاطمیه بادرود

۱۳

مسلم محمدی

فاطمیه بادرود(ترخیص شده)

۱۴

ابوالفضل جمالی زاده

فاطمیه بادرود

۱۵

یاسین طاهری

فاطمیه بادرود

۱۶

رضا رمضانی

فاطمیه بادرود

۱۷

حمید زارع نیلی

فاطمیه بادرود

۱۸

امیر حسین سنجری

فاطمیه بادرود

۱۹

ایمان بهرامی

فاطمیه بادرود

۲۰

مجتبی رباط نیلی

فاطمیه بادرود (ترخیص شده)

۲۱

رضا کماندار

فاطمیه بادرود(ترخیص شده)

۲۲

محمد علی نمازیان

فاطمیه بادرود

۲۳

محمد علی سلیمانی

فاطمیه بادرود

۲۴

محمد مهدی نمازیان

فاطمیه بادرود (ترخیص شده)

۲۵

محسن حسنی

فاطمیه بادرود

۲۶

طاها اناری

فاطمیه بادرود(ترخیص شده)

۲۷

علی سعیدی

فاطمیه بادرود(ترخیص شده)





پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور گفت: آتش‌سوزی اتوبوس و تانکر حمل سوخت در کیلومتر ۲۵ جاده کاشان - نطنز اتفاق افتاده است که تا کنون ۲۰ نفر مصدوم شده‌اند.

شایان ذکر است برخی منابع غیررسمی از اخبار ضد و نقیضی خبر می دهند و از ۴۷ نفر حادثه دیده گزارش می دهند که در این حادثه ۲۱ نفر فوت و ۲۷ نفر هم مصدوم شده‌اند.

همچنین اورژانس اعلام کرده است حدود ۲۱ نفر از مصدومین حادثه تصادف اتوبوس تهران-کرمان با تانکر سوخت در جاده نطنز به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

نیروهای فوریت‌های پزشکی(اورژانس)، جمعیت هلال‌احمر، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شده‌اند و در حال ایمن‌سازی محیط و انتقال آسیب‌دیدگان حادثه به مراکز درمانی هستند.

گفتنی است اتوبوس از پشت به تانکر برخورد کرده‌است، به همین دلیل سطح آتش سوزی وسیع گزارش شده. جستجو برای یافتن اجساد ادامه دارد.

هویت ۱۹ کشته شده فقط با آزمایش DNA قابل تشخیص است

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان آخرین جزییات حادثه برخورد اتوبوس «تهران – کرمان» و تانکر سوخت در استان اصفهان را تشریح کرد.

سید محمد صابری در خصوص آخرین جزییات برخورد اتوبوس و تانکر سوخت از مبدا تهران به مقصد کرمان اظهار کرد: این حادثه از سمت کاشان ۲۵ کیلومتر قبل از نطنز رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه حادثه گفته شده در ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه شب گذشته رخ داد، ادامه داد: شمار کشته شدگان ۱۹ نفر است و با توجه به وضعیت مساعد مصدومان احتمال افزایش کشته شدگان بسیار بعید به نظر می رسد.

صابری شمار مصدومان را ۲۷ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۲۶ نفر سرنشینان اتوبوس و یک نفر هم راننده تانکر حمل سوخت بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان شمار سرنشینان اتوبوس با احتساب راننده و کمک راننده را ۴۵ نفر اعلام کرد و گفت:

۲۰ نفر از مصدومان در لحظه اول به بیمارستان فاطمیه بادرود و هفت نفر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

صابری ادامه داد: تاکنون شش نفر از مصدومان منتقل شده به بیمارستان بادرود ترخیص شده اند، شش نفر دیگر هم حالشان خوب است و تا اواخر وقت امروز به احتمال زیاد ترخیص می شوند. شش نفر دیگر هم به بیمارستان کاشان و دو نفر هم به دلیل سوختگی به مرکز سوانح سوختگی اصفهان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان گفت: سه نفر از بیماران منتقل شده به بیمارستان کاشان ترخیص شدند و احتمالا پنج نفر هم تا چند ساعت آینده ترخیص می شوند.

وی با اشاره به اینکه حال عمومی تمامی مصدومان مساعد است، گفت: اسامی مصدومان اعلام شده اما اینکه هر نفر از کدام شهرستان است به زودی اعلام شده و در سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار داده می شود.

صابری با اشاره به اینکه تمامی کشته شدگان بر اثر سوختگی جان باخته اند و هویت آن ها قابل تشخیص نیست، گفت: هویت اجساد تنها با آزمایش DNA قابل تشخیص است.

وی گفت: لیست اسامی مسافران از سازمان حمل و نقل و ترمینال تهران گرفته شده و بر این اساس اسامی فوتی ها تا چند ساعت دیگه مشخص می شود.

وی یادآور شد: ممکن است افرادی در بین راه سوار اتوبوس شده باشند که در حال حاضر نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد و بعد از بررسی ها جزییات بیشتری اعلام می شود.

حادثه اتوبوس تهران - کرمان ۱۹ فوتی داشت/ ۲۷ نفر مجروح شدند

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در تصادف شب گذشته اتوبوس تهران - کرمان ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند.

غفور راستین  از جانباختن ۱۹ نفر در حادثه تصادف شب گذشته اتوبوس تهران - کرمان خبر داد و اظهار داشت: در این حادثه ۲۷ نفر نیز دچار صدمه شدند.

وی در خصوص درصد سوختگی مجروحان نیز به خبرنگار مهر گفت: در مجموع دو مورد سوختگی ۳۰ و ۵۰ درصد داشته ایم که این افراد به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان منتقل شده اند.

وی در خصوص سایرآسیب دیدگان نیز بیان داشت: حد جراحات این افراد سطحی و در حد تروما و سطحی بوده است و در بیمارستان بادرود بستری شده اند.

ترخیص ۱۰ نفر از مصدومان حادثه اتوبوس تهران- کرمان

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: ۱۰ نفر از مصدومان حادثه شب گذشته از بیمارستان ترخیص شدند.

غفور راستین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در لحظه پیگیر وضعیت حادثه دیدگان تصادف تهران - کرمان است ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۱۰ نفر از این حادثه دیدگان و مصدومین از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: احتمال افزایش آمار جانباختگان حادثه شب گذشته کم است و امید است هر چه سریع تر مصدومان سلامتی خود را به دست آورند.

اسامی فوت شدگان حادثه تصادف کاشان اصفهان هنوز مشخص نیست

دیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس اصفهان گفت: در حال حاضر مشخصاتی از نام ۱۹ نفری که در این حادثه جان خود را از دست دادند در دسترس نیست.

غفور راستین در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در حادثه ویژه تصادف اتوبوس با کامیون حمل سوخت که در اتوبان کاشان-اصفهان پنج آمبولانس ۱۱۵و آمبولانس‌های هلال احمر، بادرود و نطنزو اتوبوس آمبولانس کاشان به محل اعزام شدند.

وی در ارتباط با ۲۷ مصدوم منتقل شده به هر یک از بیمارستان‌های اطراف ابراز داشت: پس از تریاژ مصدومان در محل حادثه و انجام اقدامات درمانی اولیه، خانم ۳۴ ساله و پنج مرد ۱۸ تا ۵۰ ساله به بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو خانم ۳۴ و ۴۰ ساله و ۱۹ مرد ۶ تا ۵۰ ساله به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر مشخصاتی از نام ۱۹ نفری که در این حادثه جان خود را از دست دادند در دست نیست.

وی ادامه داد: به محض اعلام حادثه به واحدهای امدادی استان اصفهان، ۵ واحد از اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان، اتوبوس آمبولانس کاشان و واحدهای امدادی هلال احمر بادرود و نطنز در صحنه تصادف حاضر شدند.

دو عامل موثر در فوت و مصدومیت مسافران اتوبوس تهران - کرمان

مدیرروابط عمومی آتش‌نشانی کاشان گفت: در تصادف شب گذشته کاشان، آتش از تریلر حامل گازوئیل به اتوبوس سرایت و عامل دیگری علاوه بر شدت برخورد در فوت و مصدومیت مسافران بوده است.

روح الله فدائی اظهار داشت: درحادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلر حامل مواد نفتی در کیلومتر ۴۰ اتوبان کاشان- نطنز موضوع در ساعت ۲۳:۲۵ دوشنبه شب به ستاد فرماندهی ۱۲۵ کاشان اعلام و تیم های عملیاتی به محل اعزام شدند.

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان داشت: ۶ دستگاه خودرو اطفائیه سنگین و یک خوردوی پشتیبان آتش نشانی از ایستگاههای شماره ۱،۴و ۵ این سازمان به همراه تیم هایی از آتش نشانی های نطنز و بادرود وعوامل هلال احمر جهت امدادرسانی و مهار حریق به محل اعزام شده بودند.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات ترافیکی و مسدود شدن مسیر خودروهای امدادی در این خادثه و حوادث مشابه که ار امدادرسانی را با سختی مواجه می کند از تمامی هموطنان درخواست می‌کنیم تا در مواقع بروز سوانح رانندگی، مسیر را برای خودروهای امدادی باز نگه داشته و از تجمع در محیط حادثه جدا خودداری و مامورین امداد ونجات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی رادر انجام وظایف خود یاری کنند.

علت حادثه تصادف در اتوبان کاشان - نطنز مشخص نیست

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: علت حادثه تصادف اتوبوس تهران- کرمان در حال حاضر مشخص نیست و در حال بررسی موضوع هستیم.

 سرهنگ حسین پور قیصری صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: حادثه تصادف اتوبوس تهران- کرمان ساعت ۲۳:۱۵ شامگاه دوشنبه یک تانکر سوخت گازوئیل با اتوبوس مسافربری برخورد داشته که متاسفانه به دنبال آن ۱۹ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: این حادثه به دنبال برخورد خودروی حامل سوختی که از اراک به سمت میبد در حال حرکت بوده، اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان بیان داشت: تا کنون دلیل این حادثه مشخص نیست اما این حادثه ۱۹ کشته و ۲۶ مجروح داشته است که این مصدومان با همکاری نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته اند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1397 ، کدخبر: 4406210، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
ا.ف75
واقعا خدا به خانواده هایی که اسم عزیزاشون تو این لیست هست صبر بده!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین