پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۷۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه حرکت تانکرهای حامل مواد خطرناک در داخل شهرها و پس از غروب آفتاب با محدودیت روبه‌رو نیست، گفت: درباره تصادفی که چندی پیش در محدوده شهر سنندج اتفاق افتاد؛ چون حرکت تانکر در محدوده شهر سنندج بوده، پس اقدام غیرقانونی رخ نداده است.

شعار سال: سردار تقی مهری در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری آنا، درباره حرکت شبانه تانکرهای حامل مواد خطرناک در ساعات پایانی شب اظهار کرد: حرکت این وسائل در جاده‌های برون شهری ترددشان ممنوع است.

وی با بیان اینکه حرکت این وسائل در داخل شهرها با از غروب آفتاب با محدودیت روبه‌رو نیست، اضافه کرد: به عنوان مثال در تهران تمام سوخت پمپ بنزین‌ها از طریق محدوده کوهسار و از این دست تامین می‌شود.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه از نظر پلیس تردد در شب برای تانکرها حاوی این مواد منعی وجود ندارد، گفت: اما در جاده‌های خارج از شهر، همکارانم به عنوان پلیس راه از حرکت تانکرهای حامل مواد خطرناک جلوگیری می‌کنند. این مواد می‌تواند شامل بنزین، قیر یا سایر مواد شیمیایی باشد.

یه گفته مهری این این تانکرها باید براساس آیین‌نامه در ساعات مشخصی از روز حرکت کنند.

وی درباره تصادفی که چندی پیش در محدوده شهر سنندج اتفاق افتاد هم تاکید کرد که چون حرکت تانکر در محدوده شهر سنندج بوده، پس اقدام غیرقانونی رخ نداده است.

 21 تیر ماه امسال تانکر حمل نفت مازوت با یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سنندج عازم تهران بود، در بلوار دکتر حسینی سنندج برخورد و منجر به آتش‌سوزی اتوبوس حامل مسافران شد. در این تصادف منحر به حریق، ۱۱ نفر از هموطنان جان باختند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 19 مرداد 97، کدمطلب: 413959، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
ا.ف75
اگر یک روز در داخل کشور درون شهر ها یه اتفاقی رخ بده واقعا کی میخواد پاسخگو باشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
ا.ف75
شما دارین زمانی حرف از پاسخگویی می زنین که واقعا کسی تو این کشور در جایگاه خودش علاقه ومیلی به پاسخگویی نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین