پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵
رئیس پلیس راهور ناجا از کاهش ۶ درصدی جان‌باختگان حوادث رانندگی در داخل شهرها در ۶ ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

شعارسال: به گزارش  پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری در حاشیه برگزاری دومین دوره استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور ناجا اظهار کرد: دوره تعالی و استانداردسازی رفتار کارکنان با هدف بهبود عملکرد نیروهای پلیس و ارتقای دانش و مهارت کارکنان برگزار می‌شود؛ خوشبختانه در سال‌های اخیر با تمرکز بر آموزش‌های رفتاری کارکنان، میزان رضایت‌مندی مردم از عملکرد پلیس افزایش داشته به‌طوری که شاهد کاهش ۲۰ درصدی شکایات از رفتار و عملکرد پلیس راهور هستیم.

وی با بیان این‌که به‌طور میانگین ۳۰ تا ۴۰ درصد تخلفات رانندگی توسط تجهیزات هوشمند ثبت و ضبط می‌شود، افزود: به‌دنبال این هستیم که همه تخلفات رانندگی با بهره‌مندی از تجهیزات و فناوری‌های نوین ثبت شود.

رئیس پلیس راهنمایی‌و‌رانندگی ناجا در خصوص انتشار رفتار ناخوشایند برخی از افسران ناجا با مردم در فضای مجازی گفت: پلیس به‌صورت قاطع با کسانی‌که تخلفات حادثه‌سازی نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز دارند، برخورد خواهد کرد. در این میان نیز با هر متخلفی که پلیس را مورد تعرض و اهانت قرار دهد برخورد می‌کنیم و در عین حال بر برخورد شایسته کارکنان با مردم تأکید داریم.

مهری تأکید کرد: پلیس برای حفظ جان رانندگان اعمال قانون می‌کند لذا احترام به قوانین راهور بر همگان واجب است.

وی درباره پیشنهاد رئیس جمهور برای ارائه بنزین دو نرخی عنوان کرد: تابع تصمیمات ابلاغی هیأت وزیران و دولت هستیم و در صورتی‌که در این مورد نیز ابلاغی صورت بگیرد انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص آمار تصادفات رانندگی در کشور گفت: در ۶ ماه نخست امسال، تعداد فوتی‌های تصادفات درون‌شهری ۶ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافته است که بخشی از این کاهش نتیجه برگزاری همین دوره‌های آموزشی است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:20 آذر 1397 ، کدخبر:343431 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین