پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۹۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه نوروزی راهور گفت: متأسفانه هرسال در نوروز میانگین تصادفات حدود ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.
شعارسال:جانشین فرمانده ناجا با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه نوروزی راهور گفت: متأسفانه هرسال در نوروز میانگین تصادفات حدود ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

به‌نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی، سردار ایوب سلیمانی در حاشیه افتتاح مرکز تجمیع 110 پلیس لرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در مهد غیور مردان حاشیه زاگرس اظهار داشت: جا دارد از مجموعه فرماندهی انتظامی استان که در برقراری نظم و امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند، تشکر کنم.

وی بابیان اینکه انصافاً همه فرماندهان استان گام‌های بسیاری برای تحقق اهداف سازمان برداشته‌اند افزود: در دوره فرماندهی سردار مهدیان نسب رشد چشمگیری در همه حوزه‌های استان به‌دست‌آمده و لرستان جزء استان‌های تراز اول در برخی شاخص‌های ما محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد: در این استان هم‌سطح خدمات‌دهی و هم‌سطح برقراری نظم و امنیت پیشرفت‌های خوبی داشته که جا دارد از همه عزیزان دخیل در این امر تشکر کنم.

وی بابیان اینکه برابر بررسی‌ها در نوروز سال‌های گذشته تصادفات 20 درصد افزایش داشت تصریح کرد: امسال نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا این موضوع را به حداقل ممکن برسانیم.

سردار سلیمانی گستردگی کشور را دلیلی بر استفاده از فناوری‌های روز عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی مرکز تجمیع 110 ضرورتی بود که انجام شد تا از این طریق سراسر استان از یک نقطه کنترل و در صورت نیاز به مأموریت سریعاً انجام شود.

وی به را ه اندازی مرکز مانیتورینگ اشاره کرد و افزود: همه دوربین‌ها در سطح شهر در این مرکز قابل‌کنترل هستند و از این طریق می‌توان جرائم را پیشگیری و یا در صورت وقوع کشف جرم کرد.

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: متأسفانه لرستان ازنظر تعداد دوربین‌ها کمبودهایی دارد که از استانداری و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط درخواست داریم تا نسبت به تأمین بودجه برای نصب آن‌ها که نقش مؤثری در کاهش تصادفات و تلفات دارد، اقدام کنند.

وی بابیان اینکه باوجود همه کمبودها در این استان خوشبختانه تلفات جاده‌ای حدود سه درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است خاطرنشان کرد: برای ما فرموده مقام معظم رهبری که حتی یک کشته در تلفات رانندگی نیز زیاد است، ملاک عمل بوده و تمام تلاش خود را برای تحقق این امر انجام خواهیم داد.

سردار سلیمانی به راه‌اندازی قرارگاه نوروزی راهور ناجا در هفته آینده اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه هرسال در نوروز میانگین تصادفات حدود 20 درصد افزایش پیدا می‌کند که امیدواریم با آغاز به کار این قرارگاه این آمار کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه همواره تصادفات هزینه‌های جبران‌ناپذیری را برای مردم رقم می‌زند افزود: امیدواریم مردم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفرهای خوبی در پیش داشته و پلیس را همواره در کنار خود بدانند و قطعاً ما نیز در خدمت‌رسانی بهتر به آن‌ها کوشا خواهیم بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عصر ایران، تاریخ انتشار17 اسفند 97، کدخبر: 657388، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین