پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۶۴۱۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
به گزارش اجوکیشن دایو، حدود ۴۲ درصد از افراد بزرگسال در آمریکا که دارای مشکلات بینایی قابل درمان هستند، به خدمات درمانی بینایی دسترسی ندارند. پیش‌بینی می‌شود این تعداد در آینده بیشتر شوند؛ چراکه ساعات تماشای تلویزیون و بازی با تبلت و کامپیوتر و کاهش بازی‌ در فضای باز احتمال نزدیک‌بینی را در کودکان افزایش می‌دهد.بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد اگر مشکلات بینایی دانش‌آموزان شناسایی شود، مدارس نتایج بهتری می‌گیرند.

شعارسال: بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد اگر مشکلات بینایی دانش‌آموزان شناسایی شود، مدارس نتایج بهتری می‌گیرند.

به گزارش  اجوکیشن دایو، حدود ۴۲ درصد از افراد بزرگسال در آمریکا که دارای مشکلات بینایی قابل درمان هستند، به خدمات درمانی بینایی دسترسی ندارند. پیش‌بینی می‌شود این تعداد در آینده بیشتر شوند؛ چراکه ساعات تماشای تلویزیون و بازی با تبلت و کامپیوتر و کاهش بازی‌ در فضای باز احتمال نزدیک‌بینی را در کودکان افزایش می‌دهد.

برخی از سازمان‌های آمریکایی مانند «ویژن تو لرن» برای دانش‌آموزان از خانواد‌ه‌های کم‌درآمد عینک طبی تهیه می‌کند. این امر باعث افزایش توجه دانش‌آموز، موفقیت تحصیلی و بهبود نمرات امتحانات می‌شود. همچنین اکثر شرکت‌‌های بیمه در آمریکا هزینه‌های معاینه چشم برای کودکان را پوشش می‌دهند.

تنها چند ایالت از جمله کنتاکی و ایلینوی معاینه چشم کودکان را پیش از شروع مدرسه اجباری کرده است؛ در ایالت‌های دیگر مانند کالیفرنیا نیز معاینه چشم الزامی محسوب می‌شود. از آنجایی که بخش اعظمی از یادگیری بصری است، مشکلات بینایی می‌تواند دانش‌آموزان را به‌شدت تحت تأثیر قرار دهد. بیشتر کودکان نمی‌دانند که دید معمولی به چه شکلی است، بنابراین اگر در حین خواندن متن یا دیدن اشیا با مشکل مواجه شوند ممکن است حرفی به والدین یا معلم خود نزنند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 29مهر 97، کدمطلب:319676 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین