پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
محمود میر لوحی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران می گوید: آخرین رقم بدهی شهرداری تهران 56 هزار میلیارد تومان است .

شعارسال: آخرین رقم اعلام شده از میزان بدهی های شهرداری تهران 52 هزار میلیارد بود. اما به گفته محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران این رقم به 56 هزار میلیارد رسیده است.

درروزهای پایانی حضورمحمدعلی نجفی درشهرداری وی اعلام کرد 6 هزار میلیارد از بدهی های شهرداری پرداخت شده است. هفته پیش نیز سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران به رسانه ها گفت: 100 میلیارد از بدهی پیمانکاران نیز پرداخته شده ،اما رقم کلی بدهی های شهرداری به جای کاهش در حال افزایش است.

میرلوحی در خصوص این که افزایش بدهی ها به دلیل سود،بدهی های بانکی است یا این دلایل دیگری هم وجود دارد توضیح می دهد: بدهی های تازه ای در شهرداری شناسایی می شود و موارد جدید مرتبا به ما اعلام می شود.

آخرین صورتجلسه‌ای که مدیران مربوطه با امضا به کمیته اقتصادی شورا ارسال کرده اند و 5 امضای معاون مالی و مدیران آن را دارد رقم 56000 هزار میلیارد تومان است.

او ادامه می دهد: در شرایطی که اوضاع اقتصادی کشور مشکل دارد، در شرایطی که ما 56000 میلیارد بدهی داریم؛ اما رفت و روب و مسائل جاری شهر به خوبی انجام می‌شود و ما پروژه‌‌های شهری را فعال نگاه داشتیم؛ در خط 6 و 7 مترو با جدیت کار دنبال می شود.

مراحل خرید 650 واگن دنبال می‌شود. کارهای پسماند و.. یعنی کسی در شهرداری و شورا ننشسته و استراحت می کند بلکه با همه دشواری ها و کمبود منابع ،کارهای شهر در حال انجام است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اسکان نیوز، تاریخ انتشار: 29مهر1397 ، کدخبر: 14968: www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
وای چطور این همه بدهی ها...از کجا این رقما در میاد


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین