پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۳۴۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به اظهارات شهردار اسبق تهران در یکی از برنامه های تلویزیونی واکنش نشان داد.

شعارسال:یک عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به اظهارات شهردار اسبق تهران در یکی از برنامه های تلویزیونی واکنش نشان داد.

 محمود میرلوحی در جلسه علنی روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته برنامه ای در شبکه سوم سیما به نام «توقف» پخش شد و در آن آقای قالیباف ادعاهای خود را در خصوص بدهی های شهرداری تهران تکرار کرد که از این رو به شهردار کنونی تهران و ریاست صدا و سیما تذکر می دهم.

وی ادامه داد: مسئله بدهی‌های شهرداری واقعیت شهر تهران است و هر چه بیشتر از بدهی ها سخن بگوییم پیمانکاران را از همکاری با شهرداری دلسرد می کنیم؛ اما جالب اینجاست که آقای قالیباف منکر بدهی ها شده و مدیریت شهری جدید را متهم می کند و با یک ادبیات نامناسب صحبت های قبلی خود را تکرار کرد.

میرلوحی از صدا و سیما درخواست کرد که این فرصت را در اختیار شهرداری تهران قرار دهد تا واکنش مناسبی نسبت به این موضوع داشته باشد.

وی همچنین از کمیسیون حقوقی شورا و شهردار تهران در خواست کرد که واکنش مناسبی به این سخنان نشان داده و گزارش بدهی های شهرداری در رسانه ملی منتشر شود.

این عضو شورای شهر تهران با گلایه نسبت به اینکه چرا افتتاح ۵۰۰ پروژه شهری که هفته گذشته به بهره برداری رسید، انعکاسی در صدا و سیما نداشت، گفت: این در حالی است که به گونه ای رفتار می شود که گویی ایشان همچنان شهردار است

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار28 بهمن 97، کدخبر: 879109 ، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین