پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۴۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سازمان بازرسی هر چه سریع‌تر باید به موضوع بدهی‌های شهرداری سابق ورود کند، گفت: آماده انجام مناظره در این زمینه هستم.

شعار سال: محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران درباره موضوع اختلاف نظر در مورد بدهی‌های شهرداری در دوره قبل اظهار داشت:آماده انجام مناظره در این زمینه هستم و برایم جای تعجب دارد که چرا سازمان بازرسی به این مسأله ورود نیافته و سکوت کرده است.

وی افزود: این سازمان گاهی موضوعاتی که مربوط به تخلفات احتمالی چهار تا پنج میلیارد تومانی است را ورود می‌کند و حالا که ما سندهای زیادی در این زمینه داریم باید سازمان بازرسی جهت بررسی آن وارد عمل شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: در صورتی که این مشکل مورد بررسی قرار نگیرد شرایطی مشابه املاک نجومی که چهار سال است هنوز بر سر آن بحث وجود دارد ایجاد خواهد شد .

متأسفانه برخی معتقدند چرا علیرغم دارا بودن مهر محرمانه بر این اسناد،‌ آن را منتشر کرده‌اید برای ما این سوال است که آیا اکنون مشکل مهر محرمانه است و یا اینکه آیا می‌خواهند آن را بررسی کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان، تاریخ 25 شهریور 98، کد مطلب: 22677: www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
سازمان بازرسی و همه نهادهای نظارتی باید به مسائل رخ داده در شهرداری ها ورود کنن بخش زیادی از فساد اقتصادی در همین نهاد وجود داره
ناشناس
Poland
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
شهرداری از صدر تا یل نیازمند جارو کردن مجدد و خانه تکانی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین