پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۴۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: درآمد و هزینه‌های شهرداری تهران با هم هم‌خوانی ندارد و این بدان معنی است که ما نیاز به اصلاح در بودجه داریم.
شعارسال: محسن هاشمی در پایان جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز با نطق‌ها و تذکرهای فراوانی همراه بود که پس از این موارد گزارش مالی چهار ماهه نخست شهرداری تهران در سال ۹۸ از سوی خزانه‌دار شورا ارائه شد.

وی ادامه داد: پس از گزارش مالی، بررسی چند مورد پلاک ثبتی در دستور کار قرار گرفت اما بررسی این پلاک ثبتی‌ها برای اعضا باعث شبهه بود که آیا قطعه زمین‌های زیر ۵۰۰ متر مربع نیز باید در صحن شورا مطرح شود یا خیر، که مقرر شد این موضوع در کمیسیون‌های مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با گزارش مالی ۴ ماهه نخست شهرداری تهران گفت: هزینه‌های شهرداری تهران افزایش پیدا کرده و درآمد و هزینه‌ها با هم هم‌خوانی ندارد و این بدان معنی است که ما نیاز به اصلاح در بودجه هستیم.

هاشمی با اشاره به این مطلب که به‌رغم درآمدهای خوب شهرداری، هزینه‌های شهرداری ۱۳۳ درصد افزایش پیدا کرد که این میزان در دفتر شهردار تهران ۲۱۴ درصد بود، اذعان کرد: اگر هزینه‌ها به همین شکل افزایش پیدا کند ما در بودجه عمرانی دچار مشکل خواهیم شد.

وی در ادامه از تأخیر در ارائه لوایح از سوی شهرداری سخن به میان آورد و افزود: یکی از دلایل تأخیر، تغییر در معاونت‌های شهرداری است زیرا لوایح از سوی معاونت‌ها ارائه شده و تغییر در آنها روند این فرآیندها را کند می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با میزان اثرگذاری تذکرات اعضای شورای شهر و شهرداری نیز گفت: وقتی تذکر اعضا به سؤال منجر نمی‌شود بدین معناست که حدود ۶۰ درصد اعضا از پاسخ مدیریت شهری نسبت به تذکرات رضایتمندی دارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 10 شهریور 1398 ، کدخبر: 413469 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین