پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
یک فعال سیاسی گفت: باید با شجاعت پیش رفت نباید خلأ تصمیم گیری در کشور ایجاد شود. شرایط حساس مهم و خطیری است. امسال کشور هم در معرض فرصت‌ها و هم در معرض تهدیدها است.
شعار سال: یک فعال سیاسی گفت: باید با شجاعت پیش رفت نباید خلأ تصمیم گیری در کشور ایجاد شود. شرایط حساس مهم و خطیری است. امسال کشور هم در معرض فرصت‌ها و هم در معرض تهدیدها است.

محمود میرلوحی ، در ارتباط با اولویت‌های مدیریتی در سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: اولویت اول برنامه‌ریزی و کار کارشناسی و رعایت اصول تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در کشور است که هم در شرایط عادی و هم در شرایط بحران به کار می‌آید.

وی ادامه داد: از آنجایی که شاهد مزاحمت‌های آمریکا هستیم، باید مدیریت در حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی را تقویت کنیم.

میرلوحی تاکید کرد: متولدین دهه ۶۰ و ۷۰ امروز به مرحله اشتغال و ازدواج رسیدند، باید به طور جدی اقدامات همه‌جانبه‌ای را برای رفع مشکلاتشان صورت دهیم.

این فعال سیاسی یادآور شد: ارزش پول ملی موضوع مهمی است؛ در این حوزه مزاحمت‌های آمریکا و سعودی به خوبی دیده می‌شود که برای گذر از شرایط سختی که آنان ایجاد کرده و می‌کنند، نیازمند مدیریت حوزه اقتصادی هستیم.

وی با اشاره به خسارات وارد شده به کشور توسط سیل سراسری گفت: امسال بعد از یک دوره طولانی خشکسالی که به کشور به شدت آسیب رساند، شاهد سیلی سراسری بودیم که در این ایام خسارات زیادی وارد کرده، اما در آینده می‌تواند ارزش افزوده فراوانی داشته باشد.

میرلوحی گفت: اخیراً در جلسه ادوار استانداران حضور پیدا کردم، استانداران جنوب کشور از کم آبی شکایت داشتند. امسال به لطف خداوند ترسالی شروع شده است. این بارندگی که به تعبیر رئیس سازمان محیط زیست ۸۰ میلیون متر مکعب بوده، ارز و دلار است. ظاهرش به بحران تبدیل شده اما می‌شود با برنامه‌ریزی و مدیریت به نعمت تبدیلش کرد.

وی گفت: اگر این بارش‌ها درست مدیریت شود می‌تواند فرصتی برای خروج کشور از تلاطم‌های ارزی هم باشد. امروز در کشور فرصت‌هایی وجود دارد که باید از آن استفاده کرد. امسال فرصت صادرات واحدهای تولیدی و بازنگری در کار بانک‌ها را نباید از دست بدهیم. بانک‌ها باید به جایگاه اصلی خود برای خدمت به تولید و اشتغال برگردند.

این فعال سیاسی همچنین گفت: تصمیمات به موقع دولت موضوع مهم دیگری است که باید امسال به آن پرداخته شود. باید با شجاعت پیش رفت نباید خلأ تصمیم‌گیری در کشور ایجاد شود. امسال سال انتخابات و سال حساسی است فضای سیاسی کشور هم باید سامان دهی شود. شرایط حساس مهم و خطیری است. امسال کشور هم در معرض فرصت‌ها و هم در معرض تهدیدها است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1398، کدخبر: 98011806143 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین